Bamse og Kylling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. oktober 2008

Loggidut

Her i huset har tif meget sjældent set fjernsyn, mest p.g.a. hvor vi opholder os i huset, vi er jo meget nedenunder, og de eneste fjernsyn som er der, er dem som de store drenge har, og har tif set tv er det fordi de selv har inviteret hende indenfor...Jeg har virkelig været dårlig til at sætte mig og kigge fjernsyn for dig sammen med hende, men i går tog jeg mig sammen, og hvor var det bare en sjov reaktion hun fik da de tromlede hen over skærmen, det er da utroligt som ham bamse kan appelere til ungerne, i i en halv time sad madammen opslugt af de to tosse figure, det eneste som kunne bringe hendes fatning fra skærmen var når de sang, så skulle der rokkes vildt!

nu tænker jeg så lige hvor meget jeres poder ser tv, og hvad for nogle programmer de kan være opslugt af, for jeg var da noget forbavset over hvor meget tif holdt af det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2008

Tynen

Det er egentlig utroligt at Stella ikke er blevet mere skadet end hun er

Fjernsynet kører non stop herhjemme.
Mest for baggrundsstøjens skyld.
Alligevel kigger hun aldrig på det og gider slet ikke at sidde og se fjernsyn.

MEN så!
Her igår viste de Peter Plys på Dr1 og pludselig galede ungen op: SEEEEE, SEEEE, DEEEET!
Jeg var fuldstændig imponeret.
Hun stod bare helt i sin egen verden og betragtede de nu levende figurer i fjernsynet.
Vi plejer jo kun at læse om dem.

Kune være man skulle prøve samme stunt når de viser Bamse?!
Egentlig hader jeg den fyr - Han er vildt led  

Anmeld

13. oktober 2008

Juniors mor

Vi har kun et lille tv i et skab i soveværelset, hvilket gør tv-kigning en smule besværligt. Derfor er det meget sjældent Julie har set tv. Hun har dog set teletubbies på computeren, men der havde hun mere travlt med at trykke på knapperne på tastaturet end at se på de (latterlige??...) figure....
Har overvejet, om vi skulle prøve at lade hende se noget mere - måske Bamse var en god ide. Hvornår sender de det?

Anmeld

13. oktober 2008

ka li ja

altså det er lidt forskelligt!!
vi er den der eksemplariske famile der har tvet kørende hele dagen!! så ungerne glor det hvis de vil.. det e jo lidt svært ikke at se det når det fylder hele væggen... men de sidder ikke og bruger meget tid på bare at glo fjerner, så sidder de og leger, og så kommer der en spændende lyd, og så kigger de. sådan er det mest.

det der børnetime, det ser vi aldrig, der spiser vi.  jo måske har fjerneren tilfældigt stået på den kanal når vi har spist, det har jeg ikke tænkt over. men så kan de jo bare kigge
sikke da en fornuftig og moden mor jeg er hva!!! det skulla man da lige ha gjort da jeg var barn!!! puha min mor ville korse sig hehe

Anmeld

13. oktober 2008

Tikki

Iza er sommetider begyndt at se tv om morgenen på dr1 - der er sådan nogle underlige dukker eller hvad det er. Vi glemmer ellers helt at se fjernsyn og ser det først, når hun sover...så ser vi tilgengæld også for hele dagen  Dog får hun også lige 10 minutters Simpsons inden sengetid sammen med os, hendes sut og dynen...Hun ynder at efterligne ham, der bøvser hele tiden - ha ha - det lyder ret sjovt

Hun kan godt lide "dukkefilm" - altså Bamses billedbog, Pingo, Teletuppies og postmand Per osv...Hun forstår ikke tegnefilm endnu og gider ikke se det....andet end Simpsons. Om eftermiddagen når der er pylleri og hyleri, kan jeg godt finde på at sætte hende foran fjernsynet og sætte teletuppies på. Så får jeg liiiige 20 minutter til at få ordnet lidt. Så hun ser vel sådan rundt regnet 30 minutters fjernsyn 3-4-5 gange om ugen pt.....men er sikker på, det bliver til en del mere, jo ældre hun bliver, for vi ser normalt en del fjernsyn...og kan lide det

Anmeld

13. oktober 2008

Tikki

Juniors mor skriver:

Vi har kun et lille tv i et skab i soveværelset, hvilket gør tv-kigning en smule besværligt. Derfor er det meget sjældent Julie har set tv. Hun har dog set teletubbies på computeren, men der havde hun mere travlt med at trykke på knapperne på tastaturet end at se på de (latterlige??...) figure....
Har overvejet, om vi skulle prøve at lade hende se noget mere - måske Bamse var en god ide. Hvornår sender de det?

Bamse sendes hver søndag kl. 17.30....mener det er på Dr1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.