Er det normalt? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

jeg havde det samme som dig.. og det var min udflåd som ændrede sig..

det var helt vandigt...

jeg var inde til tjek for om det var fostervand.. og de bad mig lugte(fostervand lugter åbenbart grimt) til det og gå med bind..

ja, det er nemlig helt vandigt.. og ja, det lugter altså ikke specielt godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Maja88

Anonym skriver:

Jeg ringer til fg i morgen. Måske det slet ikke er noget, men må hellere sikre mig. Men tak for dit svar.

hvorfor venter du med at ringe til fg til i morgen???

Anmeld

16. marts 2011

Corn

Maja88 skriver:

jeg fik bare at vide det lugtede grimt og sæd agtigt..

sådan har jeg aldrig hørt det før, mem har hørt det om udflåd istedet...

Og mit fostervand duftede alle tre gange sødligt og af baby

Anmeld

16. marts 2011

Corn

Lyder som udflåd., sådan har det også været i sidste trimester med mine tre unger...

Fostervand lugter ikke dårligt

Anmeld

16. marts 2011

Hailiesmom11

Anonym skriver:

Hej piger.

Kender nogen mon til dette problem?

Jeg er nu næsten ved vejs ende i min graviditet hvilket er utrolig dejligt. Det som er knap så dejligt er, at jeg må skifte trusser ca. 2 gange om dagen, fordi de når at blive Så fugtige inden for ganske få timer. Det er ikke tyk udflåd, men flydende.. nogen gange kan det dryppe ud af mig, som sæd gør når man lige har haft sex (ja, undskyld at det er så detaljeret, men synes det er nødvendigt) Dette har stået på den sidste måned tid og har ikke haft dettet problem før. Jeg ved selvfølgelig ikke om dette er normalt?

Jeg syntes lige at jeg ville spørge herinde først, om nogen kender til samme problem, inden jeg kontakter min læge..?

Det skal du ikke være så bekymret for det har jeg har haft hele min graviditet, jeg har brugt trussindlæg og så bare skift dem ofte det hjælper en hel del...

Anmeld

16. marts 2011

KarinaIda

Hej..

Jeg er også i sidste trimester af min graviditet, har ca 10 uger igen.... Og jeg har også længe haft sådan lidt vandligt udflåd agtigt!! Og min læge siger nu det er meget normalt nogen kvinder får det i sidste trimester....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.