Er det normalt? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.678 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.

Kender nogen mon til dette problem?

Jeg er nu næsten ved vejs ende i min graviditet hvilket er utrolig dejligt. Det som er knap så dejligt er, at jeg må skifte trusser ca. 2 gange om dagen, fordi de når at blive Så fugtige inden for ganske få timer. Det er ikke tyk udflåd, men flydende.. nogen gange kan det dryppe ud af mig, som sæd gør når man lige har haft sex (ja, undskyld at det er så detaljeret, men synes det er nødvendigt) Dette har stået på den sidste måned tid og har ikke haft dettet problem før. Jeg ved selvfølgelig ikke om dette er normalt?

Jeg syntes lige at jeg ville spørge herinde først, om nogen kender til samme problem, inden jeg kontakter min læge..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er nu næsten ved vejs ende i min graviditet hvilket er utrolig dejligt. Det som er knap så dejligt er, at jeg må skifte trusser ca. 2 gange om dagen, fordi de når at blive Så fugtige inden for ganske få timer. Det er ikke tyk udflåd, men flydende.. nogen gange kan det dryppe ud af mig, som sæd gør når man lige har haft sex (ja, undskyld at det er så detaljeret, men synes det er nødvendigt) Dette har stået på den sidste måned tid og har ikke haft dettet problem før. Jeg ved selvfølgelig ikke om dette er normalt?

Jeg syntes lige at jeg ville spørge herinde først, om nogen kender til samme problem, inden jeg kontakter min læge..?

Jeg ved ikke noget om det, men kan det ikke være fostervandet der lækker? Synes i alt fald du skal kontakte lægen just in case..

Anmeld

16. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej piger.

Går du ikke med indlæg eller små bind?
Ellers er det da nok en god ide.
Men jeg vil da sige, at du måske skulle blive tjekket engang for at se om du går og lækker fostervand og tror du skal kontakte FG, da de har udstyret til at teste om det er.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Jeg ved ikke noget om det, men kan det ikke være fostervandet der lækker? Synes i alt fald du skal kontakte lægen just in case..

Tja.. jeg har godt tænkt tanken.. Jeg var for en uge siden til et informationsmøde ang. fødsel, og da fortalte en jordemoder bla. om vandafgang.. Enten at det kunne gå på en gang, men at man faktisk også godt kunne komme ud for, at det kunne sive ud lidt af gangen.. Hvis baby får revet hul længere oppe, så vandet siver langsomt ned.. og hvis Baby så lige får vendt sig og blokkere for hullet så det stopper... Jeg har bare ingen idé om hvad jeg skal være opmærksom på eller om min alarm klokke burde ringe nu ?

Jeg er førstegangs gravid, så derfor jeg lige starter med at spørge herinde...

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Går du ikke med indlæg eller små bind?
Ellers er det da nok en god ide.
Men jeg vil da sige, at du måske skulle blive tjekket engang for at se om du går og lækker fostervand og tror du skal kontakte FG, da de har udstyret til at teste om det er.

Kærligst
Sussie

Jo, jeg går med trusseindlæg, men alligevel bliver mine trusser fugtige.. synes det er så træls.. Jeg kan godt høre på det, at det nok er bedst jeg ringer til fg i morgen.. bare lige for at tjekke op op de.. de må have en idé om det..

Anmeld

16. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Tja.. jeg har godt tænkt tanken.. Jeg var for en uge siden til et informationsmøde ang. fødsel, og da fortalte en jordemoder bla. om vandafgang.. Enten at det kunne gå på en gang, men at man faktisk også godt kunne komme ud for, at det kunne sive ud lidt af gangen.. Hvis baby får revet hul længere oppe, så vandet siver langsomt ned.. og hvis Baby så lige får vendt sig og blokkere for hullet så det stopper... Jeg har bare ingen idé om hvad jeg skal være opmærksom på eller om min alarm klokke burde ringe nu ?

Jeg er førstegangs gravid, så derfor jeg lige starter med at spørge herinde...

Jeg ved desværre heller ikke mere, er også førstegangsgravid! Men håber du finder ud af det

Anmeld

16. marts 2011

Maja88

jeg havde det samme som dig.. og det var min udflåd som ændrede sig..

det var helt vandigt...

jeg var inde til tjek for om det var fostervand.. og de bad mig lugte(fostervand lugter åbenbart grimt) til det og gå med bind..

Anmeld

16. marts 2011

Corn

Maja88 skriver:

jeg havde det samme som dig.. og det var min udflåd som ændrede sig..

det var helt vandigt...

jeg var inde til tjek for om det var fostervand.. og de bad mig lugte(fostervand lugter åbenbart grimt) til det og gå med bind..

Fostervand lugter ikke grimt men derimod lidt sødligt

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Jeg ved desværre heller ikke mere, er også førstegangsgravid! Men håber du finder ud af det

Jeg ringer til fg i morgen. Måske det slet ikke er noget, men må hellere sikre mig. Men tak for dit svar.

Anmeld

16. marts 2011

Maja88

Macaab skriver:

Fostervand lugter ikke grimt men derimod lidt sødligt

jeg fik bare at vide det lugtede grimt og sæd agtigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.