Hvad er din erfarring med : fokusere meget VS tænke på andet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

bassemor

jeg har stemt blankt.. jeg holdte en pause med p piller i en enkelt måned pga. at jeg blev ved med at bløde mens jeg tog p piller i en periode.. da jeg skulle have min menstrution og starte p piller.. kom der ingen blødning jeg tog en test, men regnede faktisk med at den var negativ, men det viste sig at den var positiv.. Nu ved jeg jo godt at man kan blive gravid når man holder en pause med p piller, men eftersom at jeg har taget p piller siden min søn blev født i 2005, troede jeg ik der ville ske noget.. men men men, vi er rigtige glade og venter vores lille prinsesse her til juni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

CiSo

Jeg er gravid for 2 gang.. Begge gange var ikke planlagt.

Men, jeg har stadigvæk den teori om at hvis man ikke tænker på det, kommer det helt af sig selv..

Min veninde, prøvede og prøvede at få nummer 2 og lykkeds bare ikke.. Så begyndte hun på ny uddannelse, og vupti så blev hun gravid.  

Så jeg har stemt, at man slet ikke skal tænke på det. 

Anmeld

17. marts 2011

Frøken J.

Nu lykkedes det så i 2. forsøg her, men første måned var jeg fuldstændig desperat optaget af at tænke på baby, graviditet osv. 2. måned tænkte jeg: "Det sker når det sker", og begyndte først at blive nysgerrig da testdag nærmere sig, og så var den der

Anmeld

17. marts 2011

Ayoe´s mor

Secrets skriver:

Nu lykkedes det så i 2. forsøg her, men første måned var jeg fuldstændig desperat optaget af at tænke på baby, graviditet osv. 2. måned tænkte jeg: "Det sker når det sker", og begyndte først at blive nysgerrig da testdag nærmere sig, og så var den der

Det du der beskriver, er præsis sådan jeg har/har haft den, men forsøger også at bevarer begge ben på jorden. Har test dag ca. 21 marts, men kunne ikke styrre mig og skulle selvfølgelig prøve at teste i dag og den var bragende negativ, men tænker også at det er for tidligt, da det endnu ikke er 14 dage siden jeg havde æl.

Har heller ikke halvt så mange "symptomer" som sidste måned, hvor jeg ikke var gravid. Det eneste jeg i denne her måned og som startede i onsdags, er lidt jag og niv i underlivet og lidt spændinger i brysterne, men det kommer og går.  Men  da for at det lykkes denne her måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.