Ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Rebecca55

NO skriver:

Øv, så er den 7. måned gået, og der er stadig ingen spirer her 

Så nu vil vi forsøge med ægløsningstest, men virker det?

Jer der har brugt dem og som har fået en positiv test og har udnyttet dette, blev i gravide? 

Håber i vil dele jeres erfaringer 

Vi brugte dem indtil vi for sjov, lod min kæreste tage en test og den viste at han havde ægløsning...

Derefter tog jeg min temp. hver morgen i stedet for(skal gøres inden man står ud af dynen), da ens temp. stiger lidt ved ægløsning. Det er også meget billigere at gøre det på den måde.

Held og lykke tl jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Muffinmus

jeps ,her gjorde de nytte:-)

Fandt æl lige efter min spontane abort, havde sex og vupti, ingen mens efter min SA, men en lille nye spire.

Men husk at have sex OP til at den er helt postiv, og selv følgelig ved den første positive test, så giver du dig selv de bedste chancer:-)

Og skal lgie sige at vi var over 1 år om at blive gravide første gang, dog havde jeg jo en Ma der, og 2 år om at blive gravide med min søn.

da vi så skulle lave en mere brugte jeg ÆL teste, og efter 4 mdr var jeg gravid, dog endte den jo så i den SA, men som jeg skrev, fangede jeg æl lige efter og blev på ny gravid.

Brugte dog også Bidro gele, fra matas, da det skulle give tykkere slimhinder dernede der bedre kan holde på en graviditet, så måske en kombi af de 2 hjalp mig:-)

Anmeld

17. marts 2011

Josephinesmor

NO skriver:

Øv, så er den 7. måned gået, og der er stadig ingen spirer her 

Så nu vil vi forsøge med ægløsningstest, men virker det?

Jer der har brugt dem og som har fået en positiv test og har udnyttet dette, blev i gravide? 

Håber i vil dele jeres erfaringer 

hejsa

jeg har slet ikke haft styr på mens og ægløsning men købte en test og den var positiv og er gravid nu 4+2 og den vbar der i første hug da jeg havde ægl så tag en test og er den postitv så go for it! HELD OG LYKKE

Anmeld

17. marts 2011

Kit

Brugte ÆL-test efter spontan abort for at få styr på min cyklus efter første mens. Gevinst i første hug.

Jeg har nogle strimmel ÆL-test fra lavpris-teste til salg herinde, hvis du er interesseret. Kom med et bud.

God vind med projekt baby.

Kit

Anmeld

17. marts 2011

N1

Tak for svar allesammen 

Kit: Skriver lige til dig 

Anmeld

17. marts 2011

twinny

brugte ÆL og det virkede i første hug...  Jeg købte den på billig-test.dk.... De var fine til prisen..,

Anmeld

6. april 2011

Carrie75

Jeg har brugt de billige strips fra BabyorNot.dk og har ikke kunnet teste positivt.

Men med stavene kan jeg. Det er fint at bruge i starten til at bekræfte de symptomer man måtte have, så man kan genkende dem fremover.

Er stadig ikke gravid.. Men ved hvornår jeg har ÆL. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.