Ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.141 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

N1

Øv, så er den 7. måned gået, og der er stadig ingen spirer her 

Så nu vil vi forsøge med ægløsningstest, men virker det?

Jer der har brugt dem og som har fået en positiv test og har udnyttet dette, blev i gravide? 

Håber i vil dele jeres erfaringer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

tandbørsten

jeg kunne ikke selv mærke min ægløsning så vi brugte det og efter 3 mdr var der gevindst :-)

du skal bare passe på at sex ikke blive for maskine agtig, mange mænd føler sig også presset hvis de ved at nu er det nu agtig hvis du forstår.

men for at besvare dit spørgsmål så ja, det virkede på mig.

jeg købte på lavpristeste og kan klart andefale dig strimmeltestene derfra :-)

pøj pøj med det :-)

Anmeld

16. marts 2011

N1

tandbørsten skriver:

jeg kunne ikke selv mærke min ægløsning så vi brugte det og efter 3 mdr var der gevindst :-)

du skal bare passe på at sex ikke blive for maskine agtig, mange mænd føler sig også presset hvis de ved at nu er det nu agtig hvis du forstår.

men for at besvare dit spørgsmål så ja, det virkede på mig.

jeg købte på lavpristeste og kan klart andefale dig strimmeltestene derfra :-)

pøj pøj med det :-)

Tusind tak for dit svar.

Ja, det skal ikke være sådan at det sjove går af sexen. Men her på det sidste har vi ikke regnet på hvornår jeg har ægløsning, og har ikke haft sex bare for at blive gravid - men det har heller ikke hjulpet.

Jeg må prøve at undersøge deres hjemmeside  tak.

Anmeld

16. marts 2011

NilleG

vi har prøvet i 6 måneder og med æl-tests i  5 måneder og NEJ det har ikke virket for os... Så vi stoppede lige sidste måned med dem, men nu har jeg købt nogen igen ved ikke hvorfor tænker nok bare der er større chance så  Held og lykke.. Men hvis man har sex der hver anden tredje dag burde de jo ikke være nødvendige

Anmeld

16. marts 2011

sweet

NO skriver:

Jer der har brugt dem og som har fået en positiv test og har udnyttet dette, blev i gravide? 

jeg er op til flere gange.. men da jeg brugte strips så kunne jeg slet ikke få en positiv.. men da jeg brugte staven gik det meget bedre

Anmeld

16. marts 2011

slettet_7530

NO skriver:

ja jeg brugt æl-test og der avr gevinst i første hug

Anmeld

16. marts 2011

lsvendsen

Efter at have forsøgt i 1 år begyndte jeg at æl-teste (bare med de billige strips) og i 2. forsøg var der gevinst

Anmeld

16. marts 2011

Miss BananaHammock

Vi har brugt ÆL tests flere gange og er stadig ikek gravide.. det eneste de gjorde for os, var at gøre endnu mere opmærksom på Baby projektet og resulterede også lidt i netop den mekaniske sex der snakkes om. Det har ikke være godt for os, så jeg har en bunke liggende, jeg aldrig får brugt. Havde dog ikke svært ved at teste postitiv på dem. De er fra billigtest.dk eller noget i den stil. 

Anmeld

17. marts 2011

O&L

hej med dig =)

jeg havde forsøgt i 6 måneder da jeg besluttede at forsøge med digital ægløsningstest, og da den viste positiv der sexede vi kun 1 gang i hele den måned og jeg blev sørme gravid af det

så jeg kan varmt anbefale den

maria 4+3

Anmeld

17. marts 2011

twinboys

Hejsa har aldrig selv brugt dem, men pøj pøj med at få en lille spire

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.