x - det er så velskrevet.
Du fik mig til at tude. Jeg var godt klar over det var at meget hårdt forløb i var igennem og I slet ikke fik den støtte I havde krav på og brug for. Men at læse det hele i en "sammenhæng" gør et stort indtryk på mig.
Du har min dybeste respekt for at kunne komme igennem og være så meget mor - og den bedste mor - at du godt "tør" føde en baby mere. Du er blandt de sejeste kvinder jeg kender.
Og ja, jordmødre og hvem der ellers er op på stuen når baby bliver født vil man huske resten af sit liv. Det er så mange ting i dit brev som for mmig til at tænke tilbage på mine fødsler, og det gør mig (desværre) også opmærksom på nogle af de ting der ikke var i orden - de ting som jeg ubevidst havde fortrængt.
Dit brev gør mig meget mere bevidst om hvad der skal stå i mit næste "ønske-brev" til fødegangen til min næste fødsels. Hvis jeg altså ikke er så heldig at den næste baby må blive født hjemme.
Igen x - du er en STJERNE. Tak for at du ville dele denne meget private ting med os. Jeg er meget glad for at jeg måtte læse brevet.
Anmeld