Besøg på klinikken...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. oktober 2008

Monica

På tirsdag skal vi ind på "vores" klinik og snakke med dem og høre om de "kan lave" en lillebror eller lillesøster til os... Jeg kunne godt tænke mig at blive gravid - og få en lille bebs, men ser ikke frem til behandlingerne...

M

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2008

Anja

Åhhh, det lyder dejligt  Men kan godt forstå, at du ikke ser frem til behandlingerne, kender flere, der har været igennem det og det lyder bestemt ikke sjov  - MEN resultatet er nok det hele værd

Anmeld

12. oktober 2008

Monica

Anja skriver:

Åhhh, det lyder dejligt  Men kan godt forstå, at du ikke ser frem til behandlingerne, kender flere, der har været igennem det og det lyder bestemt ikke sjov  - MEN resultatet er nok det hele værd

DET er det helt bestemt... Men skal lige tage en dyb - rigtig dyb indånding (staves) inden vi træder ind af døren...

Anmeld

12. oktober 2008

ivfmarie

Hvor "meget" hjælp fik I til Gustav?
Hvis en insemination er nok, så husk at det stadig kan fås på det offentliges regning! Mange tror at der er ikke er økonomisk hjælp til bar nr to - men det er der altså, dog kun til IUI.

Marie - godt kendt på det område ;o)

Anmeld

12. oktober 2008

Monica

ivfmarie skriver:

Hvor "meget" hjælp fik I til Gustav?
Hvis en insemination er nok, så husk at det stadig kan fås på det offentliges regning! Mange tror at der er ikke er økonomisk hjælp til bar nr to - men det er der altså, dog kun til IUI.

Marie - godt kendt på det område ;o)

Hvaaaaaaaaaa.... DET kommer helt bag på mig...Blev "kun" insemineret for at få Gustav... Tror da vist lige at jeg skal bestille en tid hos min egne læge...

Du ved oss så meget Mary...

Anmeld

12. oktober 2008

ivfmarie

I skal få jeres egen læge til at sende en henvisning til en privatklinik der har et ydernummer.
At de har et ydernummer betyder netop at den får refunderet prisen for behandlingerne.
Hvor er det I bor, skal jeg undersøge hvilke klinikker det drejer sig om i jeres område?
Hvor blev I behandlet?

Marie

Anmeld

12. oktober 2008

Monica

Hold da op en  fin service...

Vi bor lige i mellem Roskilde og Holbæk. Vi har gået i behandling på en privat klinik i København, Nordica hedder den. Det er en der hedder Svend Lindenberg der har den... Han er ikke så dum... Jeg har PCO og Lars har lidt nedsat sædkvalitet... Så blev gravid i 6 forsøg. Vi var blevet skrevet op til den "store tur" i Hvidovre (offentlig) men blev heldigves gravid inden... Smiler...

Jeg ville meget gerne "gå "et sted tættere på, men synes også at det har været så rart at gå på en privat klinik - de har ALTID åbent... Vi kunne få tid når vi havde fri fra arbejde og i weekenden...

Grunden til at vi gik til det private var at vi fik verdens værste behandling i Roskilde (længere historie) +  jeg kunne altid kun få til 12.45 eller lign... Ikke nemt når man gerne ville passe sit arbejde i København...

Men Marie, det ville da være super hvis du kunne give mig lidt i"nside informations"...

Blev lidt lang...
M

Anmeld

12. oktober 2008

Tynen

Hvor lyder det altså bare spændende!

Krydser fingre for at det går som det skal - Og gerne så I ikke skal vente alt for længe på en ny bebs :)

Anmeld

12. oktober 2008

ivfmarie

Moni... jeg kender godt til Svend - det samme gør "mine" læger, så jeg spørger lige om han evt kan gøre noget på det offentliges regning... Eller hvilke klinikker der ellers er at vælge i mellem.

Marie

Anmeld

12. oktober 2008

Susan1978

jeg vil også ønske jer held og lykke med projektet og super hvis vores egen IVFér kan hjælpe lidt.

vi har desværre igen fået at vide at et forsøg er mislykkedes hos Janniks bror og kone, hun har også PCO, men han har dog super sædkvali. De har prøvet i 8 år snart.   har sgu så ondt af dem.

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.