Har i også et roderum?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Mary

Vi havde et roderum inden vi flyttede rundt på værelser. Vores kontor var et rum hvor ting bare blev stillet ind, og så hobede det sig efterhånden op!!!  Så fik vi ryddet op, og det startede forfra. Det var sådan det foregik.

Nu har vi ikke et kontor, men en hems hvor vi har kontor på. Så man lægger ikke bare ting derop, haha. Jeg gider i hvert fald ikke at kravle op ad en stige for at smide en bunke papir, så faktisk er det lidt mere styr på det nu.....

Jeg HADER rod, men roder vist alligevel en smule.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Dinna88

Carina1977 skriver:

Helt sikkert...og det er fint man lærer dem at rydde op. Men her var det på en anden måde. Han turde jo næsten ikke at lege. Der er jo grænser.

Jeg lærer også min søn at rydde op efter sig, og han synes faktisk også det er rarest, når der er ryddet op på hans værelse.

Åh, det var ikke i forhold til hans forældre, bare generelt  

Det er jo det jeg synes er lækkert at lære sine børn. At der faktisk er rart når der er ryddet op, og så er det også rart at rydde op, fordi resultatet er godt. Altså, ikke at "lære" dem det, men at smitte af på de,

Anmeld

16. marts 2011

Carina1977

Mary skriver:

Vi havde et roderum inden vi flyttede rundt på værelser. Vores kontor var et rum hvor ting bare blev stillet ind, og så hobede det sig efterhånden op!!!  Så fik vi ryddet op, og det startede forfra. Det var sådan det foregik.

Nu har vi ikke et kontor, men en hems hvor vi har kontor på. Så man lægger ikke bare ting derop, haha. Jeg gider i hvert fald ikke at kravle op ad en stige for at smide en bunke papir, så faktisk er det lidt mere styr på det nu.....

Jeg HADER rod, men roder vist alligevel en smule.....

Hehe mon ikke de fleste af os, er sådan. Jeg har altid haft en mani med at når jeg fik breve, så blev de pænt samlet i en bunke, indtil jeg fik taget mig sammen til at få det lagt i mine kasser med papirer. Måske jeg lider af bare lidt dovenskab engang imellem....er ikke bleg for at indrømme det  man tænker bare at et par breve jo ikke roder der på bordet, men pludselig har det jo hobet sig op hehe.

Anmeld

16. marts 2011

Carina1977

Dinna88 skriver:

Åh, det var ikke i forhold til hans forældre, bare generelt  

Det er jo det jeg synes er lækkert at lære sine børn. At der faktisk er rart når der er ryddet op, og så er det også rart at rydde op, fordi resultatet er godt. Altså, ikke at "lære" dem det, men at smitte af på de,

Ja jeg tror også det sker automatisk, når de ser hvad forældrene gør. Når de vokser op i et hjem, hvor man altså rydder op efter sig. Lige nu er der godt nok lidt rod på min søns værelse, men det er fordi han er igang med noget lego-byggeri derinde, og det skal jo leges videre med  Vi har dog en aftale om, at han skal rydde helt op på værelset hver fredag som minimum.

Anmeld

16. marts 2011

Dinna88

Carina1977 skriver:

Ja jeg tror også det sker automatisk, når de ser hvad forældrene gør. Når de vokser op i et hjem, hvor man altså rydder op efter sig. Lige nu er der godt nok lidt rod på min søns værelse, men det er fordi han er igang med noget lego-byggeri derinde, og det skal jo leges videre med  Vi har dog en aftale om, at han skal rydde helt op på værelset hver fredag som minimum.

Jep, det tror jeg også, hvis det er på et rimligt og fornuftigt niveau
Ork, større projekter på værelset kan man ikke undgå! Dem havde jeg også, med flexi tracks, haha. Så det er da en fin aftale I har  

Anmeld

16. marts 2011

quar20

Carina1977 skriver:

Så har det godt nok ogwså været slemt, når du ligefrem sammenligner det med det program

Kan i den grad godt forstå, at du så har det, som du har det. Så har man fået nok rod

Jeg kan huske at jeg nærmest var helt klaustrofobisk, da jeg levede sammen med min søns far. Der var så rodet, at jeg havde det direkte dårligt. Lige på det punkt, var jeg helt lettet over at vi gik fra hinanden. Pludselig havde jeg meget mere tid til min søn, for jeg skulle ikke bruge timer på at rydde op, men sørgede blot for at holde det nede. og det tager jo ikke andet end 5-10 min. hver dag, lige at holde rod nede. Rengøring kan jeg så af naturlige årsager ikke gå amok med, men det gjorde jeg da tidligere.

Kan sagtens forstå dig....og synes da ikke man skal blive chokket over en, hvor der er totalt ryddeligt og rengjort. Det er da straks mere chokerende, hvis man kommer ind i en ren svinesti

Ja det var og er rigtig slemt desværre

Men jeg bor heldigvis for mig selv med min familie - og derfor har jeg den indstilling at der skal være ryddet og rengjort.. Selvfølgelig kan man se vi bor mennesker her, vi er jo ikke robotter  - men det skal være sådan at der altid kan komme udventet gæster uden jeg skal sidde og være flov 

Anmeld

16. marts 2011

TbCp

Du skulle se vores kælder

Det er ikke kun ET roderum... det er bare en rodekælder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.