Har i også et roderum?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.472 visninger
60 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Carina1977

Ja øhh jeg har altså haft et roderum i et stykke tid...mit soveværelse

Når man lige havde et eller andet man skulle have af vejen, så røg det derind. Mit soveværelse blev næsten et opbevaringsrum

Nu har jeg så endelig fået ryddet op derinde, og fået kasseret det som jeg egentlig ikke behøvede. jeg har også fået ryddet op ude i min garderobe. Vi har sådan en hylde ovenover garderoben derude, hvor der lå bunker af tøj, der skulle kasseres....det fik jeg så også styr på.

Det tog mig kun 1 time at ordne alt det her, hvorfor havde jeg dog ikke gjort det noget før?

Men hvor føler man sig bare lettet og meget bedre tilpas, efter man har fået ryddet ud i alt sådan noget.

Mit høje energi-niveau skyldes nok at jeg faldt i søvn kl. 22 igår og vågnede først igen, da vækkeuret ringede kl. 6.30 imorges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Dinna88

Carina1977 skriver:

Når man lige havde et eller andet man skulle have af vejen, så røg det derind. Mit soveværelse blev næsten et opbevaringsrum

Nu har jeg så endelig fået ryddet op derinde, og fået kasseret det som jeg egentlig ikke behøvede. jeg har også fået ryddet op ude i min garderobe. Vi har sådan en hylde ovenover garderoben derude, hvor der lå bunker af tøj, der skulle kasseres....det fik jeg så også styr på.

Det tog mig kun 1 time at ordne alt det her, hvorfor havde jeg dog ikke gjort det noget før?

Men hvor føler man sig bare lettet og meget bedre tilpas, efter man har fået ryddet ud i alt sådan noget.

Mit høje energi-niveau skyldes nok at jeg faldt i søvn kl. 22 igår og vågnede først igen, da vækkeuret ringede kl. 6.30 imorges

Haha, boede jeg ikke hjemme, så ville jeg ikke have et. Jeg skal have 100 % styr på tingene, fordi jeg er vokset op i et hjem hvor der ikke var det!
Men min mor har. Rydder vi op derhjemme, og der er blevet en smule rodet, så ryger det IND på hendes værelse, hvis jeg finder noget, som jeg ikke ved hvor skal være. Og det irriterer mig!  jeg kan slet ikke ha' med det at gøre.  

Anmeld

16. marts 2011

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Haha, boede jeg ikke hjemme, så ville jeg ikke have et. Jeg skal have 100 % styr på tingene, fordi jeg er vokset op i et hjem hvor der ikke var det!
Men min mor har. Rydder vi op derhjemme, og der er blevet en smule rodet, så ryger det IND på hendes værelse, hvis jeg finder noget, som jeg ikke ved hvor skal være. Og det irriterer mig!  jeg kan slet ikke ha' med det at gøre.  

Jeg har heller ik et .. Heldigvis

Anmeld

16. marts 2011

CarinaSB

Carina1977 skriver:

Vi har et tøj værelse som er vores rode rum. Det er der hvor vi smider alt ind vi ikke skal bruge .. Det er helt vildt så rodet der er derinde . Men det er jo ikke et sted hvor der kommer nogen ind så det er ikke noget folk ser .. Men jeg skal have taget mig sammen til at rydde det op på et tidspunkt .. 

Anmeld

16. marts 2011

lisesp83

Ihh sikke et ømt punkt. haha

Her er mit rodeværelse, vores soveværelse.

Det skyldes nok, at vi intet klædeskab har, så tøjet ligger i bunker på gulvet. Det ser så rodet ud. Og jeg lukker øjnene hver gang jeg skal derind. Frygteligt, i know..

Nå men næste køb: KLÆDESKAB..

Anmeld

16. marts 2011

NinaNymannMadsen

vores soveværelse. og astas værelse. men hun bruger det ikke til andet end at sove og pusle.
men det også kun midlertidig. vi er igang med at skal ha det rygget ned i kælderrummet i stedet for vi skal ha plads til to inde på astas værelse når jeg har født for de skal dele værelse med mindre vi når at finde en større lejlighed.

Anmeld

16. marts 2011

Dinna88

morethanperfect skriver:

Jeg har heller ik et .. Heldigvis

Jeg ville nok gå ned med stress, hvisjeg havde et. For mig er det MEGET vigtigt at jeg kun har hvad jeg har brug for, og hvis det fylder mere end hvad jeg har plads til, så må det blive stablet i fine opbevaringskasser. 

Sådan har jeg det også med mit værelse ved min mor. Det ser ud til at jeg har mange ting, men jeg VED hvad jeg har derinde, og jeg ved hvor det er. Folk kan gå i svime over mine bøger og mine sten hvorpå mine smykker og mine make-up ting står på, men jeg har jo selv styr på det, så det kan ikke blive bedre

Anmeld

16. marts 2011

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Jeg ville nok gå ned med stress, hvisjeg havde et. For mig er det MEGET vigtigt at jeg kun har hvad jeg har brug for, og hvis det fylder mere end hvad jeg har plads til, så må det blive stablet i fine opbevaringskasser. 

Sådan har jeg det også med mit værelse ved min mor. Det ser ud til at jeg har mange ting, men jeg VED hvad jeg har derinde, og jeg ved hvor det er. Folk kan gå i svime over mine bøger og mine sten hvorpå mine smykker og mine make-up ting står på, men jeg har jo selv styr på det, så det kan ikke blive bedre

FEDT ! .. Jeg er ikke alene ! ..

Og vi har minimal med plads efter vi har fået Oscar , så haaader når der roder !! 

Anmeld

16. marts 2011

afrobabies

Carina1977 skriver:

Jeg har haft et ekstra værelse i min lejlighed, som var opbevaringsrum/roderum, men nu er jeg så gravid, og værelset er blevet inddraget til børneværelse, så nu er det opbevaring i soveværelset

Anmeld

16. marts 2011

Dinna88

morethanperfect skriver:

FEDT ! .. Jeg er ikke alene ! ..

Og vi har minimal med plads efter vi har fået Oscar , så haaader når der roder !! 

Neej, bestemt ikke! 

Urgh, det må være træls. Så har I det nok som jeg har det med mit værelse - jeg maaaaaaaaaaaangler plads! Men så er vejen frem flotte opbevaringskasser til de knapt så vigtige ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.