- skriver:
Ja, og det sjove er at selv om jeg ikke havde forventet total ens børn er jeg meget WOW agtig over hvor stor forskel der er.
Ja, det er hun faktisk, men vil mere beskrive det som selvstændighed, hun er 5 nu, hun tager et standpunkt.
Og ja, det vigtigste er at de får lov at være sure.
Det sjove er også at min dreng der er SÅ stædig og med humør der siger spar 2 ind i mellem er den MEST charmerende og kærlige dreng der elsker at putte, med et grin der smitter alle.
Har stået i Føtex hvor en ældre gik forbi og sagde, neeej, hvor har han dog en smittende latter.
Og forresten, skal siges at i forhold til trodsalder, min dreng har hørt efter når vi var ude og gå, og gør stadig, holder ved når vi går over vejen, har han brug for kort snor siger vi det til ham, i dag har du brug for at vi holder dig i hånden eller du holder ved klapvognen, for du er lidt vild. Og nej, det er ikke bare vild dreng attitude, for han må gerne have noget go i.
Han kan bare ikke styre det.
Så altså skal jeg selv sige det har jeg meget velopdraget børn på trods af de har deres flip.
Vores nabo kommer med slik hver søndag formiddag. Ældre dame, så hun har fået lov, dog begrænset da det før var flere gange i ugen.
Men i starten tog vi selv poserne og tog nogle chokoladeknapper fra, syntes ikke de skulle have 50 chokoladeknapper og 1 marcipanbrød. Hurtigt blev det til de selv aflevere posen.
Den anden dag skulle min datter lige prøve, hvorfor tager du dem, det må du ikke.
Siger så til hende, kl. er 10 om morgen, du har kun lige spist morgenmad, slik er ikke sundt, du skal ikke have så meget. Jeg gør det for at passe på dig. Du burde sige: tak mor fordi du passer på mig.
Så sagde hun så tak mor og smilte og så blev jeg jo blød i knæerne og sagde selvfølgelig til hende det kun var for sjov, for selvfølgelig passer jeg på hende.
Den anden dag drillede jeg med noget, sagde et eller andet hvor de sagde er det rigtigt, måtte sige neej, jeg driller bare, hvor hun meget alvorligt kigger på mig og siger, men mor det ved vi jo ikke så sådan noget må du ikke drille med....
Så på trods af 3 børn indenfor 4 år er her faktisk rimelig roligt...
WOW, undskyld, blev en helt roman, faldt lige i. 
Lyder også til du har en dejlig dreng...
Men gav de sig ikke lidt i mellem ville jeg mene de manglede noget, det skaber jo selvstændighed. Og det lyder det da til han har.
laange indlæg skal der også være plads til...
Lyder til du har hele 3 herlige børn...
Har heller ikke noget imod trodsige børn, de skal jo have lov at udtrykke sig. Der hvor filmen knækker er når forældre i desperation giver dem en pose slik, for at de tier stille og ikke er pinlige... det er forkert i mine øjne.
En dejlig nabo i har jer...