Ja det er skam ikke nemt for nogle af os pt.
Jeg skal derop igen i eftermiddag på en måde ville jeg gerne og på en måde ikke pga børn + han så ikke
...
Jeg håber på af få min datter på weekend/de dage der den 31 marts til 4 april.(mine dage)
Vi må se ellers blever jeg sgu ked af jeg føler jeg igen svigter hende.Jo meste hende det gå udover gang på gang pga hun ikke kommer her med dreng er her jo heletiden- når de er i skole eller på besøg hs deres far /min bonus søn hos sin mor.
Jeg elsker mine børn de er mit liv og jo også derfor jeg kæmper og har det ok på en måde med af være indlagt igen. det er nu 4 læge der har set på mig og vildt han kun efter 10 min kan sig du fejler det og det og du ska have det og det medicin...
MORGEN:
Ca k l:8.00 25 mg lyrica. D et er mod angst heletiden/epilepis medicin + 40 mg truxal
EFTERMIDDAG:
kl 13-15 40 mg truxal.
NATTEN:
Combar(mod dep) =45 mg + lyrica 25 mg + omeprazol mod mavesår eller påbegyndt mavesår+2 pamol + 25 mg kodin mod ryggen og min p-pille
Så ja jeg få en del pr dag.Men vil jeg også heller ti gang heller have resten af mit liv ind som jeg have det hverdag/før
Henriette
Anmeld