Kan ikke mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

B&J

Henriette1976 skriver:

Ja det er bare underligt der skal 4 læger til det fra april 2010 til nu også er det en af deres gammel læger..

Håber også snart jeg her flere gode dage ind dumme dage.men siden fredags og til nu syntes jeg af jeg kan mærke en forskeld og det er jo super godt.

Jeg håber skam på af få min datter igen her om 14 dage der den 31 til 3/4 april.*SS*....

Ja også håber jeg en skønne dag hun kommer hjem og bo hos mig igen men den tid den sår den glædeeeeeeeeeeeee jubiiiiii

Henriette

Dejlig du lige var så heldig du fik den læge, så du ikke skal igennem en masse.

og ja håber så meget for dig du får din datter på besøg i de 14 dage

og ja det er en stor glæde af vente på og håbe på af en dag kommer hun hjem og bo igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

lotte32

Ville bare lige sende et knus

Håber det bedste for dig og din familie

jeg ved desværre af egen erfaring, hvor hårdt det kan være for en familie når ´mor´ er syg og indlagt

Lotte Ø.

Anmeld

20. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Ja det er skam ikke nemt for nogle af os pt.

Jeg skal derop igen i eftermiddag på en måde ville jeg gerne og på en måde ikke pga børn + han så ikke ...

Jeg håber på af få min datter på weekend/de dage der den 31 marts til 4 april.(mine dage)

Vi må se ellers blever jeg sgu ked af jeg føler jeg igen svigter hende.Jo meste hende det gå udover gang på gang pga hun ikke kommer her med dreng er her jo heletiden- når de er i skole eller på besøg hs deres far /min bonus søn hos sin mor.

Jeg elsker mine børn de er mit liv og jo også derfor jeg kæmper og har det ok på en måde med af være indlagt igen. det er nu 4 læge der har set på mig og vildt han kun efter 10 min kan sig du fejler det og det og du ska have det og det medicin...

MORGEN:

Ca k l:8.00  25 mg lyrica. D et er mod angst heletiden/epilepis medicin + 40 mg truxal

EFTERMIDDAG:

kl 13-15 40 mg truxal.

NATTEN:

Combar(mod dep) =45 mg + lyrica 25 mg + omeprazol mod mavesår eller påbegyndt mavesår+2 pamol + 25 mg kodin mod ryggen og min p-pille

Så ja jeg få en del pr dag.Men vil jeg også heller ti gang heller have resten af mit liv ind som jeg have det hverdag/før

Henriette

Anmeld

20. marts 2011

H+S Skjolgborg.

lotte31 skriver:

Ville bare lige sende et knus

Håber det bedste for dig og din familie

jeg ved desværre af egen erfaring, hvor hårdt det kan være for en familie når ´mor´ er syg og indlagt

Lotte Ø.

Kender til det på begge måder min mor var / er + mig selv + 3 ude af de 5 børn min mor har født fejler nået.

Henriette

Anmeld

20. marts 2011

SussieThyssen

Min stakkels-stakkels ven.
Jeg vil tænde et lys for dig og sende dig 1000 varme og healende tanker.
Jeg ved hvordan du har det, for jeg oplever det jo også ind imellem med min egen mand, når han har en af sine nedeperioder, hvor han siger, at nu gider han ikke kæmpe med sin krop mere.
Men det er godt, at du får hjælp....du SKAL have hjælp.
Jeg vil være hos dig i mine tanker og håbe, at det snart bliver bedre, for jeg ved at du inderst inde gerne vil leve og være der for og sammen med dine børn, men lige nu er det næsten ikke til at bære for dig.
Ord er så fattige, derfor får du blot et stort knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg kunne tude slå mig selv i hovede osv min søn på 15 mdr har mega feber og haft det hele dagen 39,7-8-9 øvøv og jeg er nu komme herop på sygehuse kl 17,45 og manden er kørt hjem.Jeg er bare så ked over han ikke har mig som altid til af passe ham når han er syg.Ja det er også mig der de 4 gang han har været indlagt været morrrrrr.

Nej jeg savner ham ja og min datter på 4 år.

Mega hårdt det her.

Håber snart jeg må komme hjem..Men sker nok tidligts torsdag pga pilelrne tager op til en uge for er virke helt hos nogle længertid håber jeg ikke.Jeg har jo haft det meget bedre siden i fredag og frem men det skal være flere dage i træk.

Jeg må se om jeg skal snakke med lægen i morgen.Mit hjerte digram var fint fik jeg afvide men blodprøverne hved jeg ikke om de er hved jeg vel i morgen også.

Henriette som savner sine børne.>:<

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.