Hej piger....
Tak for alle jeres svar..
Jeg er hjemme på weekend..
Det er jo desværre 5 gang jeg er indlagt 3 gang på dianalund nu.De to første var det på på slagelse.Siden jeg den 23 dec 2009 fik min søn gik jeg jo ned første gang i april 2010.Blev set af lægen på akut modtagelsen i onsdag der og han indlagede mig.. Det korte og det lange er jo af j eg har jo så siden sep gået i behandinge deroppe + hjemme sygeplejeske hver 14-21 dag + angst gruppe som jeg starte på den 2 feb og er hver onsdag jeg have for afvide jeg har panik angst,personlighedsforstrryelse og Posttraumatisk stress syndrom som også hedder PTSD.
Nå men overlægen kom så ned på afd i torsdag og så til mig.
Han så mig og kort efter sagde han jeg hved godt hva du fejler udover det andet ingen trivl der.Du har genereret angst også.
Så nu får jeg epilepsi medicin + piller mod for meget mavesyr/på begynden mavesår.
Han var vildt sød og er en læge som har været der i mangeeee år..
Så nu få jeg en del medicin og har det allrede meget bedre nu har da 12 små tur løbe af dagen men sgu da til af leve og holde ud...
Det der har gjort mig mest ondt hved af være blev indlagt i onsdag er jo af jeg så måtte sms til min datters far og fortælle jeg igen var indlagt og jeg jo så ike kunne få hende i torsdag til på mandag...
Jeg ville lige fiortæller kort..Jeg har selv kontakte hendes far den gang sidste år da jeg 2 gang blev indlagt og sagde jeg syntes vores datter skulle flytte hjem til ham så det er mig der selv har taget den megaaaaaaaaaaaaa hårddddddddd beslutteningen af hun pt skal bo hos ham pga hun har det svært nok sprogligt og får selv have en del hjælp med 2 gang talepadagog om ugen og støtte person 3 gange om ugen menere jeg i børnehaven + der er dag bog på hende hver enste dag...HÅRDT AF H TIL OG SAVNER HENDE OG FØLER DET HENDE DER BLEVER SVIGTE MESTE AF MIG MORS ENSTE PIGEEEEE......
Nå men som sagt er jeg hjemme på weekend nu og nydeeeeeeeee det.skal derop i morgen inden 17,30 blever hårdt.Men jeg tager min com med + dvd film og jeg kommer (blever jo nok snart udskrev igen de sagde pillerne virke ca inden for en uge og start på dem torsdags aftens + min dep piller er jeg sat op i går aftens så de skal lige se mig and de næste dag inu...
Mega god weekend herfra og tak til alle jer der har skrev tilbage til mig skøntttt...
Knusssssss
Henriette

Anmeld