Kan ikke mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.087 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg venter på falck nu jeg kan ikke mere.Har snor i kroppen kan ikke spise hjerte hamme afsted.Var afsted i mandag have mega lyst til af hoppe ud forand flere biler da jeg alene gik over og købte smøger.Efter 3 timer på akuten  tog  jeg hjem pga lægen ikke kom mega travlt og manden der hjemme kunne ikke få fat i nogle kl 22 om aften til af hjælp ham med ungerne til om morgen...

Nu skal jeg afsted har ikke lyst til af leve pga alt det uro i min krop/angst eller hva H det er har det om næsten hele dagen on and off gider det ikke mere.Syntes hvis det er angst så er det underligt jeg har det dag ind og dag ud...

Savner min datter.Hende skulle jeg have på weekend i morgen til søndag/mandag hader mig selv igen. hader hun ikke bor hos mig og kan ikke tilgive mig selv selvom jeg godt hved det er bedste hun bor der pt...

De andre føler jeg ikke af jeg svigter som så anden i vi stadig ikke har holdt min stor søns fødselsdag han blev 10 år den 24 jan.. men jeg er her jo og klar alt her også selvom jge har det af h til...Laver da mad ryder op vaskertøj skifter og leger med den lille osv osv....

Nu må jeg bare inse jeg har brug for mere hjælp ind det jeg får nu....

Hader mig selv og ikke lyst til af leve når min krop er sådan dag ind og ud.

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Ranarupta

Henriette1976 skriver:

Jeg venter på falck nu jeg kan ikke mere.Har snor i kroppen kan ikke spise hjerte hamme afsted.Var afsted i mandag have mega lyst til af hoppe ud forand flere biler da jeg alene gik over og købte smøger.Efter 3 timer på akuten  tog  jeg hjem pga lægen ikke kom mega travlt og manden der hjemme kunne ikke få fat i nogle kl 22 om aften til af hjælp ham med ungerne til om morgen...

Nu skal jeg afsted har ikke lyst til af leve pga alt det uro i min krop/angst eller hva H det er har det om næsten hele dagen on and off gider det ikke mere.Syntes hvis det er angst så er det underligt jeg har det dag ind og dag ud...

Savner min datter.Hende skulle jeg have på weekend i morgen til søndag/mandag hader mig selv igen. hader hun ikke bor hos mig og kan ikke tilgive mig selv selvom jeg godt hved det er bedste hun bor der pt...

De andre føler jeg ikke af jeg svigter som så anden i vi stadig ikke har holdt min stor søns fødselsdag han blev 10 år den 24 jan.. men jeg er her jo og klar alt her også selvom jge har det af h til...Laver da mad ryder op vaskertøj skifter og leger med den lille osv osv....

Henriette

Hvor er det forfærdeligt, at du går og har det sådan!!

Du SKAL have noget hjælp - du kan jo ikke leve sådan.

Jeg kan godt se, at du indimellem mister lysten til at leve, men tænk på alle dem, der elsker dig og alle dem du selv elsker. Dem ville du aldrig kunne kysse, kramme, se og snakke med mere.
Jeg siger det slet ikke for at give dig dårlig samvittighed, men for at huske dig på, at du betyder utroligt meget.

Jeg håber, at de tager dig alvorligt og hjælper dig med at komme på højkant igen.

Stort kram!! 

Anmeld

16. marts 2011

Bondepigen

Henriette1976 skriver:

Henriette

Du skal tilgive dig selv, for at din datter ikke bor hos dig! det bliver du nødt til! Nu kender jeg ikke omstændighederne, men er næsten sikker på, at der har været en god grund til at hun ikke bor hos dig pt.

Dårlig samvittighed fører ikke noget godt med sig, og ved det er nemmere sagt end gjort, men du KAN kun bruge dårlig samvittighed til noget negativt. Det fører ikke noget positivt med sig.

Håber du formår at holde fast i at du skal have noget hjælp, for det skal du have, og så er jeg overbevist om, at der findes nogen der kan hjælpe dig, så du slipper for den skrækkelige angst!!!

Anmeld

16. marts 2011

smutti1975

åhhh din stakkel ;(
 håber der er nogen der

kan hjælpe dig !
!
!
!

Anmeld

16. marts 2011

mortilfreja

Det gør mig inderligt ondt at du har det sådan  Jeg har selv prøvet at have voldsom angst og kan stadig ind i mellem få et angstanfald men har lært at styre det når jeg kan mærke det presser på. Meditation har hjulpet mig meget.

Det hjalp mig også at have noget at se frem til, noget at glæde sig til så ikke dagene virker så hårde at komme igennem.

Jeg synes det er flot at du selv beder om hjælp og accepterer at du har det skidt og har brug for hjælpen til at komme videre. Det er første skridt for at få det bedre.

Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke og rigtig god bedring. Husk der er lys for enden af tunnelen og jeg VED du nok skal komme ud af din angst og din uro i kroppen..

Stor krammer  og masser af varme tanker herfra.

Anmeld

16. marts 2011

sismofutten

Åh søde, hvor er jeg dog ked af at høre at du har det sådan - du må ikke give op, jeg ved at der en masse der elsker dig og de vil ikke kunne undvære dig..

Slå i bordet og forlang at du får hjælp - der er INGEN der skal have det på denne måde..

Du får lige sådan en her:

Anmeld

16. marts 2011

B&J

Håber virkelig du kan få noget hjælp det har du brug for du skal ikke gå og havde det så skidt og slet ikke de tanker du har...

og du skal slet ikke være ked af det med din datter det er bedre du får det godt så hun kan komme hjem til dig igen..

en masse tanker og en kæmpe krammer her fra

Anmeld

19. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Hej piger....

Tak for alle jeres svar..

Jeg er hjemme på weekend..

Det er jo desværre 5 gang jeg er indlagt 3 gang på dianalund nu.De to første var det på på slagelse.Siden jeg den 23 dec 2009 fik min søn gik jeg jo ned første gang i april 2010.Blev set af lægen på akut modtagelsen i onsdag der og han indlagede  mig.. Det korte og det lange er jo af j eg har jo så siden sep gået i behandinge deroppe + hjemme sygeplejeske hver 14-21 dag + angst gruppe som jeg starte på den 2 feb og er hver onsdag jeg have for afvide jeg har panik angst,personlighedsforstrryelse og Posttraumatisk stress syndrom som også hedder PTSD.

Nå men overlægen kom så ned på afd i torsdag og så til mig.

Han så mig og kort efter sagde han jeg hved godt hva du fejler udover det andet ingen trivl der.Du har genereret angst også.

Så nu får jeg epilepsi medicin + piller mod for meget mavesyr/på begynden mavesår.

Han var vildt sød og er en læge som har været der i mangeeee år..

Så nu få jeg en del medicin og har det allrede meget bedre nu har da 12 små tur løbe af dagen men sgu da til af leve og holde ud...

Det der har gjort mig mest ondt hved af være blev indlagt i onsdag er jo af jeg så måtte sms til min datters far og fortælle jeg igen var indlagt og jeg jo så ike kunne få hende i torsdag til på mandag...

Jeg ville lige fiortæller kort..Jeg har selv kontakte hendes far den gang sidste år da jeg 2 gang blev indlagt og sagde jeg syntes vores datter skulle flytte hjem til ham så det er mig der selv har taget den megaaaaaaaaaaaaa hårddddddddd beslutteningen af hun pt skal bo hos ham pga hun har det svært nok sprogligt og får selv have en del hjælp med 2 gang talepadagog om ugen og støtte person 3 gange om ugen menere jeg i børnehaven + der er dag bog på hende hver enste dag...HÅRDT AF H TIL OG SAVNER HENDE OG FØLER DET HENDE DER BLEVER SVIGTE MESTE AF MIG MORS ENSTE PIGEEEEE......

Nå men som sagt er jeg hjemme på weekend nu og nydeeeeeeeee det.skal derop i morgen inden 17,30 blever hårdt.Men jeg tager min com med + dvd film og jeg kommer (blever jo nok snart udskrev igen de sagde pillerne virke ca inden for en uge og start på dem torsdags aftens + min dep piller er jeg sat op i går aftens så de skal lige se mig and de næste dag inu...

Mega god weekend herfra og tak til alle jer der har skrev tilbage til mig skøntttt...

Knusssssss

Henriette

Anmeld

19. marts 2011

B&J

dejligt der er sådan en fantastisk læge der kan hjælpe dig så hurtigt og godt du har fået det bedre...

håber snart du får det rigtigt godt så du kan have din datter igen

kæmpe krammer her fra

Anmeld

19. marts 2011

H+S Skjolgborg.

B&J skriver:

dejligt der er sådan en fantastisk læge der kan hjælpe dig så hurtigt og godt du har fået det bedre...

håber snart du får det rigtigt godt så du kan have din datter igen

kæmpe krammer her fra

Ja det er bare underligt der skal 4 læger til det fra april 2010 til nu også er det en af deres gammel læger..

Håber også snart jeg her flere gode dage ind dumme dage.men siden fredags og til nu syntes jeg af jeg kan mærke en forskeld og det er jo super godt.

Jeg håber skam på af få min datter igen her om 14 dage der den 31 til 3/4 april.*SS*....

Ja også håber jeg en skønne dag hun kommer hjem og bo hos mig igen men den tid den sår den glædeeeeeeeeeeeee jubiiiiii

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.