Hvor meget samvær med 10 uger gammel baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.343 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg vil høre om der nogen der ved hvor meget samvær min søns far har krav på han er 10 uger gammel og får flaske

faren skred da jeg var 4 mdr henne og har set ham 1-2 gange om ugen af ca 1 times varighed undtagen de gange hvor han ikk har "haft tid" i 14 dage pga han sku arbejde

vi er nået til det punkt hvor jeg bare ikk kan holde ud og være i samme lokale med ham han har intet forstand på børn og jeg blir direkte sur på ham pga han ikk lytter til de ting jeg siger omkring den lille som om han "glemmer" at han skal holde flasken ordentligt og at han ikk skal sidde og vugge ham for at få ham til at gylpe og at han skal holde ham ind til sig istedet for at virke bange for ham og osv... jeg kan slet ikk holde tanken ud at de måske vil lade ham være alene med min lille guldklump han har søgt samvær og vi skal til et møde den 30/3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Nemesis

altså som 10 uger gammel er der jo ikke et behov for decideret samvær. Men ellers hedder det små korte men hyppige besøg af en times varighed ca.

Kan du ikke holde ud af være i lokale med ham, så gå i soveværelset og læg tøj sammen, sæt en vask over, læs en bog eller nyd du kan tage et bad. 

Du er dit barns primærperson og bør derfor ikke være langt væk hvis dit barn bliver helt ulykkeligt.

:-) Sisse

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

altså som 10 uger gammel er der jo ikke et behov for decideret samvær. Men ellers hedder det små korte men hyppige besøg af en times varighed ca.

Kan du ikke holde ud af være i lokale med ham, så gå i soveværelset og læg tøj sammen, sæt en vask over, læs en bog eller nyd du kan tage et bad. 

Du er dit barns primærperson og bør derfor ikke være langt væk hvis dit barn bliver helt ulykkeligt.

:-) Sisse

Tak for svar men tør ikk fjerne øjnene når han sidder med ham han har aldrig haft noget med børn og gøre og han er total uvidende mht den lille

Anmeld

16. marts 2011

Charlotte Wberg

Jeg vil nu mene at der er "behov" for samvær, selv om et barn er så bette lille... en fader skal vel også danne bånd til sit barn...

Og i og med at det er et flaske barn kan jeg ikke se at han skulle have mindre krav til samvær ind ellers... Men selveste reglerne kender jeg ikke...

Synes dog det er synd at I ikke kan være i rum sammen... Hvis ikke han direkte gør noget forkert synes jeg han skal finde sin egen rytme, gøre tingene som han føler er bedst... men selvfølgelig hvis han gør noget rigtig galt som har konsekvenser for barnet skal han jo rettes

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

Charlotte Wberg skriver:

Jeg vil nu mene at der er "behov" for samvær, selv om et barn er så bette lille... en fader skal vel også danne bånd til sit barn...

Og i og med at det er et flaske barn kan jeg ikke se at han skulle have mindre krav til samvær ind ellers... Men selveste reglerne kender jeg ikke...

Synes dog det er synd at I ikke kan være i rum sammen... Hvis ikke han direkte gør noget forkert synes jeg han skal finde sin egen rytme, gøre tingene som han føler er bedst... men selvfølgelig hvis han gør noget rigtig galt som har konsekvenser for barnet skal han jo rettes

i mine øjne er det direkte forkert at han ikk kan gøre noget "rigtigt"

jeg vil ikk bare lade som ingen ting når min dreng græder hele tiden når han er der min dreng som aldrig brokker sig medmindre han er sulten men tak for svar

Anmeld

16. marts 2011

Zeus

Jeg vil svare lige som jeg skrev i en anden tråd... Hvordan kan du nogensinde regne med, at han "lærer" noget som helst, hvis ALT hvad han får - det er kritik

At din søn er utryg, kan lige så godt have noget med dig at gøre.. Tvivler på du udsender de bedste vibrationer, og det kan din søn mærke, ligesom faren nok heller ikke er glad for, at du kritisere alt hvad han gør, og derfor heller ikke udsender "glade og trygge" vibrationer...

Jeg synes du skal finde ud af, hvordan du ser ud over, at han gik fra DIG, og ser  på, hvad der er din søns bedste... Og det er ikke, at miste sin far, fordi far gik fra mor. Han vil jeres søn nu, og det skal du give ham plads til.

Anmeld

16. marts 2011

Charlotte Wberg

Anonym skriver:

i mine øjne er det direkte forkert at han ikk kan gøre noget "rigtigt"

jeg vil ikk bare lade som ingen ting når min dreng græder hele tiden når han er der min dreng som aldrig brokker sig medmindre han er sulten men tak for svar

tænkte mere på de eksempler du skrev,, de er jo ikke så meget forkerte at barnet lider overlast,, nok mere et irritationsmoment for os mødre...

men husk at jeres barn kan mærke jeres energier... så hvis du og måske også han går og er negative stemte overfor hinanden så reagere barnet også på det...

Anmeld

16. marts 2011

Zeus

Også er jeg næsten sikker på, at du ikke "retter" på ham i den venligste tone? Hvad får du ud af det? Hånden på hjertet, ville du lytte til nogen, som ikke engang kunne sige tingene ordentligt, og med respekt for din måde at gøre tingene på?

Jeg er så træt af at høre om mødre der ikke kan se ud over deres egen næsetip, og mener at far er noget fanden har skabt.. Giv ham tid for dælen da, du skal samarbejde med ham de næste 20-30 år, lad være med at ødelægge det inden for de første 3 mdr..

Anmeld

16. marts 2011

Jibbe

Zeus skriver:

Jeg vil svare lige som jeg skrev i en anden tråd... Hvordan kan du nogensinde regne med, at han "lærer" noget som helst, hvis ALT hvad han får - det er kritik

At din søn er utryg, kan lige så godt have noget med dig at gøre.. Tvivler på du udsender de bedste vibrationer, og det kan din søn mærke, ligesom faren nok heller ikke er glad for, at du kritisere alt hvad han gør, og derfor heller ikke udsender "glade og trygge" vibrationer...

Jeg synes du skal finde ud af, hvordan du ser ud over, at han gik fra DIG, og ser  på, hvad der er din søns bedste... Og det er ikke, at miste sin far, fordi far gik fra mor. Han vil jeres søn nu, og det skal du give ham plads til.

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Også er jeg næsten sikker på, at du ikke "retter" på ham i den venligste tone? Hvad får du ud af det? Hånden på hjertet, ville du lytte til nogen, som ikke engang kunne sige tingene ordentligt, og med respekt for din måde at gøre tingene på?

Jeg er så træt af at høre om mødre der ikke kan se ud over deres egen næsetip, og mener at far er noget fanden har skabt.. Giv ham tid for dælen da, du skal samarbejde med ham de næste 20-30 år, lad være med at ødelægge det inden for de første 3 mdr..

jeg har prøvet og sige tingene pænt til ham mange gange og siger ikk du skal gøre sån og sån men at han lige skal passe på hovedet for det kan han ikk selv holde og at han godt må tage ham ind til sig og trøste ham når han blir ked og mange andre ting men når han så vælger ikk og tage imod de råd man gir ham hva gør man så ?? for jeg den som kender min søn bedst og kan da se hvis han ikk kan lide de ting han gør når han begynder og græde hele tiden hva han normalt ellers aldrig gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.