I nat fik jeg tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Jeg puster masser af hormon-raseri mod Aal'en Jeg har ikke brug for mere, den får alt hvad den kan trække for tiden

Men solen skinner. Måske jeg skulle gå ud i vejret og nyde det Skal dog på skolebænken fra 12.30-16.. 2. sidste dag! Det må gerne snart blive fredag!!

Mange tak... Lader dem så rase i kroppen, lige indtil det rette øjeblik

Uha skønt med sol, her er der gråt og monster koldt... Så har hvis ingen undskyldning for ikke at male badeværelset 2. gang (udover en øm skulder fra 1. omgang) inden jeg skal klippes. Eller som Malucca siger, mor klippet håret, mor så dygtig, mor ikke græde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

TbCp

kitty skriver:

Ja, det kan jeg godt huske du har fortalt. Lidt syret Jeg drømmer hver gang at vi er på vej hjem i bilen, og jeg sidder på forsædet med en lille pige svøbt i et olivengrønt strikket tæppe. Jeg ser drømmen "udefra" for jeg ser mig selv sidde med barnet.. som om jeg sidder på bagsædet.. Det er ret skørt. Og så tænker jeg når jeg vågner "vi skal altså huske den autostol!!"

Aj det lyder da ellers som en hyggelig drøm Så bliver det da lidt spændene at se om det er en pige

Anmeld

16. marts 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Sjovt, det drømte jeg også om Malucca... Selvom jeg gik og sagde det blev en dreng Elliot, så vidste jeg bare i maven, da doktor-Eva ringede og gav mig svar på biopsien i uge 13+2 at hun også ville sige, at det var en pige.

Men det lyder da fantastisk, med twins                  Selvom der er en smule aldersforskel på dem.

Jeg har faktisk ofte tænkt på, hvis man nu fik tvillinger, den ene født den 1 marts kl. 23.50 og den anden født den 2 marts kl. 24.10, se det ville da være syret, med tvillinger, med hver deres fødselsdag

Og ja jeg bliver NØDT til at få en pige mere, har nemlig fundet det perfekte navn til en lillesøster

Ja eller hvis det nu er d. 31. 12 kl. 23.59... og den næste et par minutter efter... så er de født i to forskelligt år

Må man så høre navnet?

Anmeld

16. marts 2011

AnneBJ

Haha jamen tillykke med tvillingerne!! Syret hvad man kan drømme nogle gange! 

Anmeld

16. marts 2011

TbCp

AnneBJ skriver:

Haha jamen tillykke med tvillingerne!! Syret hvad man kan drømme nogle gange! 

Haha tak

Og ja...! da jeg ventede Liva drømte jeg at jeg fik trillinger!!! 1 pige og 2 drenge... drengene skulle forøvrigt hedde David og Bjørn

Anmeld

16. marts 2011

AnneBJ

TbCp skriver:

Haha tak

Og ja...! da jeg ventede Liva drømte jeg at jeg fik trillinger!!! 1 pige og 2 drenge... drengene skulle forøvrigt hedde David og Bjørn

Godt så! Her har jeg hele tiden kun drømt om et barn - til gengæld så virkeligt at jeg bliver DYBT forvirret når jeg vågner, og baby stadig er på indersiden... ?!

Anmeld

16. marts 2011

TbCp

AnneBJ skriver:

Godt så! Her har jeg hele tiden kun drømt om et barn - til gengæld så virkeligt at jeg bliver DYBT forvirret når jeg vågner, og baby stadig er på indersiden... ?!

Jeg synes bare i det hele taget jeg havde så mange sære drømme da jeg ventede mig... ofte var barnet et lille bitte bitte et som lige kunne ligge i en lomme ....  skide smart altså

Anmeld

16. marts 2011

AnneBJ

TbCp skriver:

Jeg synes bare i det hele taget jeg havde så mange sære drømme da jeg ventede mig... ofte var barnet et lille bitte bitte et som lige kunne ligge i en lomme ....  skide smart altså

Ja ved du hvad, dét var da genialt!! Igår sagde Jørn, mens han mærkede på maven - "Ih, han er ved at være stor!" Nej synes du, tænkte jeg, men sagde ikke noget... Han fortsatte så "men det er jo godt han vokser, og det er fint at få en, som ikek er alt for lille, så bliver man helt bange for han går i stykker..:"

Så tog jeg et målebånd og målte ud på sengen mellem os (hvor vi lå) 50 cm og sagde, det er din baby, hvis du strækker ham fuldstændig... +/- et par centimeter selvfølgelig... 

Han så faktisk lidt skræmt ud.. Han forventer næppe at der kommer en meter baby ud, men nu har han jo bare mærket på maven at baby er blevet større og større... 

Anmeld

16. marts 2011

TbCp

AnneBJ skriver:

Ja ved du hvad, dét var da genialt!! Igår sagde Jørn, mens han mærkede på maven - "Ih, han er ved at være stor!" Nej synes du, tænkte jeg, men sagde ikke noget... Han fortsatte så "men det er jo godt han vokser, og det er fint at få en, som ikek er alt for lille, så bliver man helt bange for han går i stykker..:"

Så tog jeg et målebånd og målte ud på sengen mellem os (hvor vi lå) 50 cm og sagde, det er din baby, hvis du strækker ham fuldstændig... +/- et par centimeter selvfølgelig... 

Han så faktisk lidt skræmt ud.. Han forventer næppe at der kommer en meter baby ud, men nu har han jo bare mærket på maven at baby er blevet større og større... 

Hahaha

Og man fatter bare ikke at de er SÅ små!!!! og når de så er et par måneder og man ser en nyfødt, så kan man slet ikke forstå at ens egen store unge har været SÅ lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.