I nat fik jeg tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

TbCp

Jeg var 5 mdr. henne med den ene og 3 mdr. med den anden... så de var altså blevet undfanget med 2 mdr. imellem...

Vi købte en fin bluse til Liva i Name It hvor der stod "Jeg skal være storesøster" og på den måde fik bedsteforældrene det at vide...

Jeg var godt nok noget i chok over at jeg var gravid, for test'ene havde været negative, men blev så scannet på sygehuset og var altså så 5 mdr henne...Og man kunne slet ikke se det på mig, men mærkede man på min mave kunne man godt mærke to små kugler

Nå men jeg fik altså 2 piger og den ene havde min øjenform og den anden min storesøsters

Hyggelig drøm, trods panikken for at nå i Name it inden de lukkede

Nå ja og så tog jeg billede af en positiv test og smed herind så i kunne se den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

otlitrom

Hihi, sikken en drøm. Vi ser frem til billeder Både af den positive test, men også af de to små nye odensianere

Jeg drømte jeg fik konstateret graviditetssukkersyge Skal til testen den 1. april, og er ret nervøs. Min fars kæreste har sagt det i flere år: Når du bliver gravid, så kommer din sukkersyge (grundet min overvægt) så ja... Det spøger åbenbart også om natten!

Jeg drømte til gengæld -igen- at vi får en pige.. Så det bliver spændende at se!

Anmeld

16. marts 2011

TbCp

kitty skriver:

Hihi, sikken en drøm. Vi ser frem til billeder Både af den positive test, men også af de to små nye odensianere

Jeg drømte jeg fik konstateret graviditetssukkersyge Skal til testen den 1. april, og er ret nervøs. Min fars kæreste har sagt det i flere år: Når du bliver gravid, så kommer din sukkersyge (grundet min overvægt) så ja... Det spøger åbenbart også om natten!

Jeg drømte til gengæld -igen- at vi får en pige.. Så det bliver spændende at se!

Øv det var da ikke en rar drøm ... altså det med sukkersygen...

Men piger er seje

Jeg drømte, da jeg ikke var ret langt henne, at jeg fik en lille sorthåret pige født for tidligt, og det passede jo meget godt ... tror ens underbevidsthed kan meget

Anmeld

16. marts 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Men piger er seje

Jeg drømte, da jeg ikke var ret langt henne, at jeg fik en lille sorthåret pige født for tidligt, og det passede jo meget godt ... tror ens underbevidsthed kan meget

Ja, det kan jeg godt huske du har fortalt. Lidt syret Jeg drømmer hver gang at vi er på vej hjem i bilen, og jeg sidder på forsædet med en lille pige svøbt i et olivengrønt strikket tæppe. Jeg ser drømmen "udefra" for jeg ser mig selv sidde med barnet.. som om jeg sidder på bagsædet.. Det er ret skørt. Og så tænker jeg når jeg vågner "vi skal altså huske den autostol!!"

Anmeld

16. marts 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Den blev så lige sendt til din fars kæreste, jeg bliver SÅ vred, hvad pokker ved hun om det!?!?!!!

Jeg fik graviditetssukkersyge, og jeg var ikke overvægtig INDEN jeg blev gravid. (men er det big time nu!!!) Og søde Misse, HVIS du skulle få det er det IKKE verdens undergang. Jeg mærkede som så ikke til mit. Og der er også noget positivt ved at få det, nemlig ekstra scanning

Knus buddi, der så sådan herud på din fars kæreste

Anmeld

16. marts 2011

otlitrom

Rose <3 skriver:

Den blev så lige sendt til din fars kæreste, jeg bliver SÅ vred, hvad pokker ved hun om det!?!?!!!

Jeg fik graviditetssukkersyge, og jeg var ikke overvægtig INDEN jeg blev gravid. (men er det big time nu!!!) Og søde Misse, HVIS du skulle få det er det IKKE verdens undergang. Jeg mærkede som så ikke til mit. Og der er også noget positivt ved at få det, nemlig ekstra scanning

Knus buddi, der så sådan herud på din fars kæreste

fanx, Buddy!

Hun er så negativ den dame for tiden. Mine hormoner og hende går ikke så godt i spænd

Jeg ved heller ikke, hvorfor jeg frygter det så meget, men.. Jeg er nok bange for at jeg ikke må spise chokolade, som er primær fødekilde lige nu Jeg må heller ikke gå over tid, hvis jeg får det- Og det er måske meget godt, så kan jeg nå at blive færdig som sgpl. også

Anmeld

16. marts 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Men piger er seje

Sjovt, det drømte jeg også om Malucca... Selvom jeg gik og sagde det blev en dreng Elliot, så vidste jeg bare i maven, da doktor-Eva ringede og gav mig svar på biopsien i uge 13+2 at hun også ville sige, at det var en pige.

Men det lyder da fantastisk, med twins                   Selvom der er en smule aldersforskel på dem.

Jeg har faktisk ofte tænkt på, hvis man nu fik tvillinger, den ene født den 1 marts kl. 23.50 og den anden født den 2 marts kl. 24.10, se det ville da være syret, med tvillinger, med hver deres fødselsdag

Og ja jeg bliver NØDT til at få en pige mere, har nemlig fundet det perfekte navn til en lillesøster

Anmeld

16. marts 2011

<3

HAHA jamen tillykke så med de to små

Åh drømmer af og til om at få en til, føde, hvordan Tjalfe vil være som storebror og når jeg vågner kan jeg godt være lidt rundt på gulvet og ked... Hold op hvor er man dog skruk!

Men har dog ikke drømt at jeg tog billede af g.testen og smed herind! Meget sofistikeret drøm!

Anmeld

16. marts 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

fanx, Buddy!

Hun er så negativ den dame for tiden. Mine hormoner og hende går ikke så godt i spænd

Jeg ved heller ikke, hvorfor jeg frygter det så meget, men.. Jeg er nok bange for at jeg ikke må spise chokolade, som er primær fødekilde lige nu Jeg må heller ikke gå over tid, hvis jeg får det- Og det er måske meget godt, så kan jeg nå at blive færdig som sgpl. også

Du må gerne spise chokolade hvis du får/har det.  Det skal bare være mørkt chokolade (m. højt kakaoindhold)

Og ja se det med at blive færdig som spl. det er jo endnu en positiv ting

Ja de homoner, ak ak ak, kan du ikke sende lidt herop, så jeg har en lovlig undskyldning for lige at sætte en på plads

Anmeld

16. marts 2011

otlitrom

Rose <3 skriver:

Du må gerne spise chokolade hvis du får/har det.  Det skal bare være mørkt chokolade (m. højt kakaoindhold)

Og ja se det med at blive færdig som spl. det er jo endnu en positiv ting

Ja de homoner, ak ak ak, kan du ikke sende lidt herop, så jeg har en lovlig undskyldning for lige at sætte en på plads

Jeg puster masser af hormon-raseri mod Aal'en Jeg har ikke brug for mere, den får alt hvad den kan trække for tiden

Men solen skinner. Måske jeg skulle gå ud i vejret og nyde det Skal dog på skolebænken fra 12.30-16.. 2. sidste dag! Det må gerne snart blive fredag!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.