Ej altså, Anja og Trold!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. oktober 2008

ivfmarie

Jeg kan se at I begge er online... Ka I så komme igang med at føde!!  Vi vil se nyfødte bebser!!Vestøv sendes i kassevis i jeres retning!!

Marie - undrer sig over dobbelt linjeafstand? Nå... det gik over..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2008

Anja

Ja, jeg har ikke mange timer/dage tilbage med gravidmave, for jeg skal sætte igang i morgen !!! Vildt !

Anmeld

12. oktober 2008

Mie A

Anja skriver:

Ja, jeg har ikke mange timer/dage tilbage med gravidmave, for jeg skal sætte igang i morgen !!! Vildt !

Hvor vildt!!! - hvordan kan det være?? Hvor er jeg bare skide misundelig!!

Anmeld

12. oktober 2008

Plysbjørnen

Jeg gad også gerne føde, men her sker ikke en dyt...

Betina

Anmeld

12. oktober 2008

Anja

Mie Albrecht skriver:

Anja skriver:

Hvor vildt!!! - hvordan kan det være?? Hvor er jeg bare skide misundelig!!

De sætter i gang i morgen, da jeg jo fik konstateret graviditetssukkersyge i uge 28 og så lader de ikke en gå længere end til termin da der er risiko for at barnet har vokset sig mega stort. Dog har alle scanninger + jdm besøg vist, at min baby er under gennemsnittet i størrelse. For knap 2 uger siden var jeg ved jdm og hun mente baby vejede lige omkring 3 kg. Skal lige siges, at min sukkersyge tilsyneladende er et grænsetilfælde. Mine tal var kun lige akkurat over det tilladte.

Anmeld

12. oktober 2008

Mie A

I et kort øjeblik ville jeg ønske at jeg havde graviditets sukkersyge....

Anmeld

12. oktober 2008

Plysbjørnen

Omkring 3 kg, puha en lille baby... da jeg var afsted for 2 uger siden sagde hun ca 33-3400, da jeg blev scannet ugen før sagde den 3100... så det bliver da en lille myg du får .

Anmeld

12. oktober 2008

Anja

Trold skriver:

Omkring 3 kg, puha en lille baby... da jeg var afsted for 2 uger siden sagde hun ca 33-3400, da jeg blev scannet ugen før sagde den 3100... så det bliver da en lille myg du får .

Ja, jeg er også meget spændt på at se, hvor stor baby i virkeligheden er, for med Elias vurderede de nogenlunde det samme og han vejede 4280 g ved fødslen !

Anmeld

12. oktober 2008

Plysbjørnen

Anja skriver:

Trold skriver:

Ja, jeg er også meget spændt på at se, hvor stor baby i virkeligheden er, for med Elias vurderede de nogenlunde det samme og han vejede 4280 g ved fødslen !

Ja okay, det var noget af en størrelses forskel... det bliver da spændende at se/høre så...

Betina

Anmeld

12. oktober 2008

Ny mor

Ej altså, er i stadig her med maver og det hele, ha, ha, ha!!
 for de små snart vil ud til jer
Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.