Samvær med far - imorgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Babyskruk

Hvor dejligt.

Det er jeg glad for at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Mulleneser

Tak.. men hvorfor er det så slemt at have sf med ind over? Det er jo ikke for at køre krig mod hinanden, men deres arbejde at hjælpe folk i sådanne situationer.. Og de ved jo en hel del om hvad der er godt for barnet.. ??

Anmeld

17. marts 2011

Mulleneser

Husk at jo mere stille og roligt og langsomt samværet vil være i starten, jo bedre resultat får du i længden.. Så kan hun måske også bedre tackle hvis han pludselig forsvinder igen..

Anmeld

17. marts 2011

Pige2009

Tak.. men hvorfor er det så slemt at have sf med ind over? Det er jo ikke for at køre krig mod hinanden, men deres arbejde at hjælpe folk i sådanne situationer.. Og de ved jo en hel del om hvad der er godt for barnet.. ??

Jeg mener da absolut heller ikke, det er slemt og det har jeg heller ingen steder skrevet, men vi vil bare gerne selv løse det og finde ud af tingene på egen hånd

Anmeld

17. marts 2011

Pige2009

Mulleneser skriver:

Husk at jo mere stille og roligt og langsomt samværet vil være i starten, jo bedre resultat får du i længden.. Så kan hun måske også bedre tackle hvis han pludselig forsvinder igen..

Ja, det er vi begge klar over. Netop derfor mener jeg også, at vi skal tage det stille og roligt, men der skal være visse forventninger, der skal opfyldes, så vi ikke føler, at Laura starter forfra hver gang hun ser ham

Anmeld

17. marts 2011

Pige2009

Babyskruk skriver:

Hvor dejligt.

Det er jeg glad for at høre

Mange tak og tak for input i min anden tråd. Det var virkelig brugbart

Anmeld

17. marts 2011

Pige2009

Mulleneser skriver:

Har du forresten set min update på samværet?
https://www.baby.dk/debat/96753pi1/enlig-morfar/update-paa-samvaer-med-far-imorgen.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.