Jaaah...... Noooooo....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Klumpe-dumpe

Sidder lige og "zapper" på nettet over div. firmaer heroppe. Firmaer der kan virke interessante til, at smide dem en uopfordret ansøgning...

Klikker ind på et firma, som jeg kender af omtale, læser deres hjemmeside.... tænker Jææææs man, der vil jeg sgu gerne jobbe.... skriver ansøgningen. OG SÅ....

opdager jeg sgu lige, at ham der formodeligt (hvis jeg fik jobbet) skulle være chef for mig er....... Maluccas "ONKEL".

Nåh skynder mig at skrive til min X-chef om han kender ham, da de er inde for samme fag, samt samme fritidsinteresse (jæs jæs, slog ham op på fjæsen) men han kendte ham ikke. Men som han skrev: skriv i ansøgningen at du er hans nieces mor, det er da et sikkert triumfkort til en samtale

Men suuuk, tror bare den bliver arkiveret lodret....

Jabbe-jabbe herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

anna-jonas

Ups...............sådan noget ko-møg, hva'??? Tror også bare at du skal lave en papirsflyver af den ansøgning.............og sende den ud i den klare natteluft.

Sjovt...............jeg sidder også med ansøgninger lige nu. Skal have ringet på et job i morgen.............for det passer ikke helt med timetal og så er det et vikariat. Det skal lige cleares, om det nu kan passe............

Anmeld

15. marts 2011

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Ups...............sådan noget ko-møg, hva'??? Tror også bare at du skal lave en papirsflyver af den ansøgning.............og sende den ud i den klare natteluft.

Sjovt...............jeg sidder også med ansøgninger lige nu. Skal have ringet på et job i morgen.............for det passer ikke helt med timetal og så er det et vikariat. Det skal lige cleares, om det nu kan passe............

Ja den er skam også blev sendt ud i nattelivet... Er bare så DAMN!!!! Men må jo bare zappe videre....

Lyder spændende med det du kikker på, håber det bedste for dig.

Anmeld

16. marts 2011

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Hvordan gik din opringning???

Anmeld

16. marts 2011

anna-jonas

Rose <3 skriver:

Hvordan gik din opringning???

Hmmmm...................ingen kontakt, der var optaget, og da jeg endelig kom igennem, blev tlf. ikke taget. ØV!!

Anmeld

16. marts 2011

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Hmmmm...................ingen kontakt, der var optaget, og da jeg endelig kom igennem, blev tlf. ikke taget. ØV!!

Ej ØV :(

Nåh men jeg forbliver slange-woman igen i morgen, i håb om det hele flasker sig til det bedste <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.