Puha sikke et styrt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. oktober 2008

Hyner

Emma og jeg var til 1 års fødselsdag, ved Emma`s fætter. Og alt gik bare derud af, med kage sang og boller.... Emma har fået en dum vane med at skubbe højstolen tilbage når hun er ved at være mæt, og det gjorde hun også i går.. Hun sad i en handy-sit på en skalstol og det resulterede i at hun vipper med stolen for dernæst ryger lige ned på deres klinkegulv....!!!!!
Nøj hvor hun skreg man, og jeg har på bristepunktet... Hun tog det faktisk meget godt for efter en halv times græden så legede hun flittigt med fætterens nye legesager...
Puha, kan man håbe hun her lært af det??? Tror det næppe, men for dælen da man får det dårligt..

Krams Henriette - Hvis datter har en giga bule i nakken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2008

ka li ja

nej!!! bette trold! det er bare min frygt.. arthur vipper nemlig også meget, men vi har trods alt ikke klinker..
hold kæft man blir ræd efter sådan en oplevelse.. men det gode er da at hun skreg!  når athur kommer til skade, så holder han op med at trække vejret i 5-10 sek, og så står man der og går i panik fordi drengen ikke lige kan få sit hyl frem. så tror man da det er på sygehuset med det samme!
hvordan har hun det i dag?
hun har ikke brækket sig eller været fraværende?
knus

Anmeld

12. oktober 2008

Hyner

ka li ja skriver:

nej!!! bette trold! det er bare min frygt.. arthur vipper nemlig også meget, men vi har trods alt ikke klinker..
hold kæft man blir ræd efter sådan en oplevelse.. men det gode er da at hun skreg!  når athur kommer til skade, så holder han op med at trække vejret i 5-10 sek, og så står man der og går i panik fordi drengen ikke lige kan få sit hyl frem. så tror man da det er på sygehuset med det samme!
hvordan har hun det i dag?
hun har ikke brækket sig eller været fraværende?
knus

Vi har heldigvis trægulv herhjemme og det er da lidt "blødere". Ja føj, man får det bare herre dårligt... Emma har det godt, hun er i hvertfald lige så bøvlet som inden det skete.. Hun har hverken brækket eller været fraværrende... Men hun har fået en monster bule, og fred være med den hvis det så er det eneste der er sket...  

Anmeld

12. oktober 2008

ka li ja

ja de kan sgu heldigvis holde til en hel del mere end vi sådan umidelbart tror.
godt hun har det godt det bette pus

Anmeld

12. oktober 2008

Plysbjørnen

Nej fy for den, jo det er en grim forskrækkelse man får når de gør sådan noget... og nej i 9 ud af 10 tilfælde har de ikke lært noget...

Betina

Anmeld

12. oktober 2008

bette

av sikke da noget.. må dælme have gjort ondt.. håber hun er okay..
hehe lært noget.. jeg tror det næppe.. hihi.

krammer

Anmeld

12. oktober 2008

Monica

For pkker et styrt... Gustav gør det også med hans trip trap - OG hans handy sit... Mit hjerte har været lige ved at stoppe når han har gjort det, men har indtil nu nået at redde ham...  Men håber at bulen snart falder lidt, puha...

Pust pust

Moni

Anmeld

12. oktober 2008

BellaT

Pyyyhaaa! Det har Phillip også prøvet en gang. Heldigvis landede han på trægulv. Det er møg-ubehageligt. Godt der ikke skete noget med hende udover en kæmpe bule. Og nej, hun har garanteret intet lært af det.

Knus fra Helle...

Anmeld

12. oktober 2008

linemus

Åh, stakkels pige (og mor). Det er helt utroligt, hvad de kan holde til, de små hoveder. Vi har også klinkegulv herhjemme, og det er altså ikke fedt. Drømmer om at lægge linolium ud over det hele bare for at skåne de små børn...

Knus Line - med en Signe med konstant buler og blå mærker i hovedet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.