Positiv oplevelse hos LilleKbher.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Lotus86

sweet skriver:

ja det er rart nok nu når man giver så mange penge for det... men kan simpelhen ikke vente til uge 12.. ikke efter de andre gange jeg har tabt.. så dog hjerteblink i uge 6+4 men vil bare gerne lige se at den er okay der inde inden jeg skal have lavet vandrejournal..

Det kan jeg godt forstå, jeg kunne heller ikke vente til nf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

sweet

Lotus86 skriver:

Det kan jeg godt forstå, jeg kunne heller ikke vente til nf

nej det er jo alt for spændende

Anmeld

16. marts 2011

Kit

Vil også gerne give Lille Kbh'er god omtale.

Vi har været til 3D derinde og jeg har efterfølgende fået taget gravid foto også. Der er nemlig også fotostudie

Jeg har været ovenud tilfreds med scanning, billeder og venlig betjening.

God fornøjelse,

Kit

Anmeld

16. marts 2011

Lotus86

Kit skriver:

Vil også gerne give Lille Kbh'er god omtale.

Vi har været til 3D derinde og jeg har efterfølgende fået taget gravid foto også. Der er nemlig også fotostudie

Jeg har været ovenud tilfreds med scanning, billeder og venlig betjening.

God fornøjelse,

Kit

Ja det så jeg på hjemmesiden. Hvordan foregår det?

Anmeld

16. marts 2011

Kit

Lotus86 skriver:

Ja det så jeg på hjemmesiden. Hvordan foregår det?

Meget afslappet. Fik taget mine billeder af Robert, der ejer stedet, men de har også en kvindelig fotograf tilknyttet.

Jeg mødte op i løst tøj, så der ikke var mærker efter tøj overalt på kroppen. Fik taget de traditionelle billeder af maven i sort undertøj, men fik også taget et par i jeans og tanktop.

Man snakker jo lidt med dem om, hvad man ønsker og finder ud af hvad der er muligt. Desværre kunne min mand ikke pga. arbejde, så mangler lidt noget med hans hænder, men det må blive ved næste graviditet

Prøv at snakke med dem, når I er til scanning, hvis det har interesse.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. marts 2011

Lotus86

Kit skriver:

Meget afslappet. Fik taget mine billeder af Robert, der ejer stedet, men de har også en kvindelig fotograf tilknyttet.

Jeg mødte op i løst tøj, så der ikke var mærker efter tøj overalt på kroppen. Fik taget de traditionelle billeder af maven i sort undertøj, men fik også taget et par i jeans og tanktop.

Man snakker jo lidt med dem om, hvad man ønsker og finder ud af hvad der er muligt. Desværre kunne min mand ikke pga. arbejde, så mangler lidt noget med hans hænder, men det må blive ved næste graviditet

Prøv at snakke med dem, når I er til scanning, hvis det har interesse.

Aii et flot billede. Havde egentlig besluttet mig for at jeg ikke ville, men nu bliver jeg da helt i tvivl når jeg ser dit billede

Anmeld

16. marts 2011

Kit

Jeg er i hvert fald super glad for, at jeg gjorde det. Det er bare et billede, jeg har også nogle med mere krop og mit hovede, men det holder vi for os selv. Ligesom mine mavefotos herinde er med kode.

Anmeld

16. marts 2011

Lotus86

Kit skriver:

Jeg er i hvert fald super glad for, at jeg gjorde det. Det er bare et billede, jeg har også nogle med mere krop og mit hovede, men det holder vi for os selv. Ligesom mine mavefotos herinde er med kode.

Det skal i så også have lov til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.