Positiv oplevelse hos LilleKbher.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.764 visninger
17 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Lotus86

Hej piger

Til jer der går og overvejer diverse "betalings-scanninger" så kan jeg varmt anbefale LilleKbher.dk. Vi har besluttet os for, at vi vil have en 3D-scanning derfra i 28. uge, så vi var deroppe i dag for at se stedet, og for at booke tid. Det er så fin en klinik og en utrolig god og proffesionel service.

Vi fik hurtigt en vækstscanning som viste at vores "lille" basse allerede vejer 1 kg. det jo skønt

Men i hvert fald, så ville jeg bare lige anbefale stedet, da det jo er en del billigere end andre steder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

sweet

Lotus86 skriver:

Hej piger

Til jer der går og overvejer diverse "betalings-scanninger" så kan jeg varmt anbefale LilleKbher.dk. Vi har besluttet os for, at vi vil have en 3D-scanning derfra i 28. uge, så vi var deroppe i dag for at se stedet, og for at booke tid. Det er så fin en klinik og en utrolig god og proffesionel service.

Vi fik hurtigt en vækstscanning som viste at vores "lille" basse allerede vejer 1 kg. det jo skønt

Men i hvert fald, så ville jeg bare lige anbefale stedet, da det jo er en del billigere end andre steder

hvad gav i da der...

har lige bestilt tid ved en her i silkeborg til en tidlig trykhedsscanning og det koster 700 kr.. og er kun i uge 8+4 når jeg skal have den lavet..

Anmeld

15. marts 2011

Lotus86

En tidlig tryghedsscanning koster 200 kr. og en 3D scanning koster 900 kr. så det er jo nogle noget anderledes priser

Anmeld

15. marts 2011

MajseMaja

Uh, det bliver spændende når i skal se jeres bebs i 3D!

Jeg fik lavet en tidlig scanning hos lille kbh'er for noget tid siden. De var bare så søde og imødekommende. Det var virkelig rart at være der, og så kostede det kun 200 kr. Dejligt at se "bønnen" og det lille hjerte blinke. Så jeg kan også varmt anbefale stedet.

Anmeld

15. marts 2011

Lotus86

MajseMaja skriver:

Uh, det bliver spændende når i skal se jeres bebs i 3D!

Jeg fik lavet en tidlig scanning hos lille kbh'er for noget tid siden. De var bare så søde og imødekommende. Det var virkelig rart at være der, og så kostede det kun 200 kr. Dejligt at se "bønnen" og det lille hjerte blinke. Så jeg kan også varmt anbefale stedet.

Ja jeg glæder mig også bare helt vildt, blir så dejligt at se ham 'rigtigt'

Ja det er nemlig et rigtig rart sted, var virkelig positivt overrasket da vi tog derfra.

Anmeld

15. marts 2011

sweet

Lotus86 skriver:

En tidlig tryghedsscanning koster 200 kr. og en 3D scanning koster 900 kr. så det er jo nogle noget anderledes priser

ja okay det er da lidt en prisforskel...

Anmeld

15. marts 2011

Lotus86

sweet skriver:

ja okay det er da lidt en prisforskel...

Ja det er rigtig billigt, det er ærgeligt der ikke er noget der hedder lillesilkeborganer

Anmeld

15. marts 2011

sweet

Lotus86 skriver:

Ja det er rigtig billigt, det er ærgeligt der ikke er noget der hedder lillesilkeborganer

hehe ja det er det godt nok...

men hende der skal scanne sagde til mig at hun vil gøre lidt mere ud af scanningen og måle den flere gange fordi jeg har en sygdom i min tarm der gør at man skal være mere sikker på størrelse og sådan af fosteret... og det skal vi ikke give mere for, vi skal bare give den normale pris..

Anmeld

15. marts 2011

Lotus86

sweet skriver:

hehe ja det er det godt nok...

men hende der skal scanne sagde til mig at hun vil gøre lidt mere ud af scanningen og måle den flere gange fordi jeg har en sygdom i min tarm der gør at man skal være mere sikker på størrelse og sådan af fosteret... og det skal vi ikke give mere for, vi skal bare give den normale pris..

Nå det da meget dejligt, så får i da lidt ekstra ud af det

Anmeld

15. marts 2011

sweet

Lotus86 skriver:

Nå det da meget dejligt, så får i da lidt ekstra ud af det

ja det er rart nok nu når man giver så mange penge for det... men kan simpelhen ikke vente til uge 12.. ikke efter de andre gange jeg har tabt.. så dog hjerteblink i uge 6+4 men vil bare gerne lige se at den er okay der inde inden jeg skal have lavet vandrejournal..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.