Ej sikke leg lagersalg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. april 2011

Diana...

Sofia skriver:

Hej Diana. Tak for sidst. Hvad endte du med at købe? Var der flyverdragter og fleecedragter? Knus

Selv tak, det var hyggeligt. Jamen jeg købte 3 langærmet bodyer 1 heldragt og 2 kjoler. 

Ja der var både flyverdragter og fleecedragter. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Sofia

Diana... skriver:

Selv tak, det var hyggeligt. Jamen jeg købte 3 langærmet bodyer 1 heldragt og 2 kjoler. 

Ja der var både flyverdragter og fleecedragter. 

Uhh lægger du ikke billeder ind? Ej selvfølglig ikke hvis det er for bøvlet. Smutter derned i morgen, bor tæt på så tænker jeg vil se om der er mere tilbage selvom jeg første kan komme derned ved tre tiden..

Anmeld

29. april 2011

Sofia

JustAnotherName skriver:

Er det helt uundværeligt lagersalg at tage til, eller er udbudet småt?

Jeg vil meget gerne høre fra Jer, som har været afsted (i Århus), om der er masser af guffeliguf-ting  Eller om der ikke er det store udvalg i størrelser? Og hvordan lyder priserne sådan cirka på de forskellige ting??

Jeg har spurgt efter priser på facebook, og fik besked om at langærmede bodyer og t-shirts koster 75. Heldragter 95. Denimbukser 125. Flyverdragter fra 350.

Anmeld

29. april 2011

Diana...

Sofia skriver:

Uhh lægger du ikke billeder ind? Ej selvfølglig ikke hvis det er for bøvlet. Smutter derned i morgen, bor tæt på så tænker jeg vil se om der er mere tilbage selvom jeg første kan komme derned ved tre tiden..

Det tror jeg roligt du kan gøre, de havde mega meget ude bag ved stadig. 

Anmeld

29. april 2011

Sofia

Diana... skriver:

Det tror jeg roligt du kan gøre, de havde mega meget ude bag ved stadig. 

Super, mange tak for info!!

Anmeld

29. april 2011

Lunae

Har lige været dertil! Brugte knap 1900 kr - fik en masse heldragte, en køredragt, en flyverdragt, en bøllehat, 3 par bukser, en body og to kjoler! Jeg købte pigetøj i str 80-86!

Anmeld

29. april 2011

Diana...

Sofia skriver:

Super, mange tak for info!!

Hov og jo jeg skal nok lægge billeder ind her i weekenden 

Anmeld

29. april 2011

bullerbassen

Er også lige kommet hjem derfra - og fik også brugt små 1900 kr alt sammen drenge tøj - dog vil jeg siger der var meget til piger.

Gik efter en flyverdragt men det var der ikke til drenge i den str - var dog heldig og finde en til sidst..

Fik lidt forskellige sæt og fleece trøjer både til de store og til den bette. Så alt i alt et ok lagersalg.

Manglede dog lang ærmet trøjer til dreng ( der var en som hamstrede alle sammen  sad med 2 stakke )

Anmeld

1. maj 2011

SaNiNa

bullerbassen skriver:

Er også lige kommet hjem derfra - og fik også brugt små 1900 kr alt sammen drenge tøj - dog vil jeg siger der var meget til piger.

Gik efter en flyverdragt men det var der ikke til drenge i den str - var dog heldig og finde en til sidst..

Fik lidt forskellige sæt og fleece trøjer både til de store og til den bette. Så alt i alt et ok lagersalg.

Manglede dog lang ærmet trøjer til dreng ( der var en som hamstrede alle sammen  sad med 2 stakke )

Vi har der oppe fredag kl 17 og der var intet til drenge i str 92-98 jo velour buksedragter og det syntes jeg nu ikke lige han skal have på i den her varme så vi kørte igen da de sagde de ikke hvade mere til drenge i de str. noget skuffende

Anmeld

1. maj 2011

Diana...

Sanne og Nicklas skriver:

Vi har der oppe fredag kl 17 og der var intet til drenge i str 92-98 jo velour buksedragter og det syntes jeg nu ikke lige han skal have på i den her varme så vi kørte igen da de sagde de ikke hvade mere til drenge i de str. noget skuffende

Det er jo vinterkollektionen så der jo klart det varme bukser  Men så kunne man købe dem et nr større så har man dem til vinter  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.