Ej sikke leg lagersalg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. april 2011

sarahb

Diana... skriver:

Åhh hvor jeg kender det, og jeg synes det er være her anden gang end første gang. 

JAAAA! Jeg glemmer alt muligt vigtigt!!! Såsom Jonas mdrs vaccine, som jeg huskede dagen før, men på dagen... NÆÆÆ!! Så måtte få en ny tid, da jeg endelig huskede det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Diana...

sarahb skriver:

JAAAA! Jeg glemmer alt muligt vigtigt!!! Såsom Jonas mdrs vaccine, som jeg huskede dagen før, men på dagen... NÆÆÆ!! Så måtte få en ny tid, da jeg endelig huskede det!

Ha ha ha ha den glemte jeg også, og mit eget lægebesøg også AHHH 

Anmeld

29. april 2011

sarahb

Diana... skriver:

Ha ha ha ha den glemte jeg også, og mit eget lægebesøg også AHHH 

FLOT!!!

Du må ha et fantastisk lagersalg smukke!! Glæder mig til at se hvad du får købt.

Anmeld

29. april 2011

JustAnotherName

Er det helt uundværeligt lagersalg at tage til, eller er udbudet småt?

Jeg vil meget gerne høre fra Jer, som har været afsted (i Århus), om der er masser af guffeliguf-ting  Eller om der ikke er det store udvalg i størrelser? Og hvordan lyder priserne sådan cirka på de forskellige ting??

Anmeld

29. april 2011

Laulund87

JustAnotherName skriver:

Jeg vil meget gerne høre fra Jer, som har været afsted (i Århus), om der er masser af guffeliguf-ting  Eller om der ikke er det store udvalg i størrelser? Og hvordan lyder priserne sådan cirka på de forskellige ting??

Jeg har været afsted de sidste to gange, og det er alle pengene værd

Så vidt som jeg husker, er priserne en tredjedel af normalt

Udvalget er kæmpe og de fylder hele tiden op, og hver dag, så man aldrig kommer til halvtomme borde

Så bestemt besøget værd!

Anmeld

29. april 2011

JustAnotherName

Laulund87 skriver:

Jeg har været afsted de sidste to gange, og det er alle pengene værd

Så vidt som jeg husker, er priserne en tredjedel af normalt

Udvalget er kæmpe og de fylder hele tiden op, og hver dag, så man aldrig kommer til halvtomme borde

Så bestemt besøget værd!

Lyder lovende!

Anmeld

29. april 2011

Laulund87

JustAnotherName skriver:

Lyder lovende!

Bestemt! Skal du afsted?

Anmeld

29. april 2011

*A*

JustAnotherName skriver:

Jeg kommer lige derfra. Hvis du har en datter så skal du helt sikkert tage afsted... Jeg synes ikke at der var ret meget drengetøj - og slet ikke i str. 74 og 80

Jeg fik da brugt ca. 1500,- alligevel, så helt ringe var det da ikke...

Anmeld

29. april 2011

Diana...

*A* skriver:

Jeg kommer lige derfra. Hvis du har en datter så skal du helt sikkert tage afsted... Jeg synes ikke at der var ret meget drengetøj - og slet ikke i str. 74 og 80

Jeg fik da brugt ca. 1500,- alligevel, så helt ringe var det da ikke...

Helt enig der er så meget fedt til Piger men ikke så meget til drenge. Dog en fra min mødregruppe var godt tilfreds med det hun fik til sin dreng. 

Knus Diana der kun fik shoppet for 600,- men kun fordi jeg ikke havde flere penge med end det. 

Anmeld

29. april 2011

Sofia

Diana... skriver:

Helt enig der er så meget fedt til Piger men ikke så meget til drenge. Dog en fra min mødregruppe var godt tilfreds med det hun fik til sin dreng. 

Knus Diana der kun fik shoppet for 600,- men kun fordi jeg ikke havde flere penge med end det. 

Hej Diana. Tak for sidst. Hvad endte du med at købe? Var der flyverdragter og fleecedragter? Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.