Hej Tøser.
Ved godt at jeg ikke er super aktiv, men nu er Lars og Gustav lige gået en tur, min dej til boller er igang med at hæve - burde vist gå i bad... Dette indlæg handler ikke rigtig om noget... Så er du advaret...

Gustav sover stadig lidt uroligt om natten, mange nætter ender han i vores seng. I nat vågnede han 4.35 og græd... Men kom ind i vores seng og sov til 7.45

Men har altid sagt at når jeg fil børn skulle de ALDRIG sove i sengen... Men hvis alternativet er at stå op kl 5, såe...
Vi har snakket meget om morgen mad (har også læst debatten på Ordet er frit, christ!!!) Men, ang hvad de spiser, så har vi kørt i havregrød, øllebrød igen og igen... Men nu købte jeg nogle risflager - ligner havregryn, og Gustav synes bare at det er verdens bedste... Så, var bare lige hvis nogen manglede inspiration...
Nogen der stadig koger frugtmos?? Jeg gør, til den store guldmedalje...

Vi har fået en masse gratis æbler, dem har jeg kogt med tørrede aprikoser (som har ligget i blød og er blevet blendet) og så kommer det oven på havregrød/resgrøden eller yoghurten.. MUMS!!
Ang flaske - ved godt at jeg næsten er den sidste der er stoppet, men giver I noget andet inden de skal i seng? Jeg har byttet flasken ud med yoghurt... Umiddelbart virker det super fint, meeeen han var sgu liiidt nemmere at få til at sove da han lige kunne hygge lidt i armene på mor eller far med en flaske...

Jeg har arbejdet super meget på det sidste og er blevet lovet en lønforhøjelse. Sagde kun ja til det nye/ekstra arbejde mod mere i løn. Alt dette var i august og lønforhøjelsen var godt nok kun på 1000kr, (men med lønsamtale mere efter 3 mdr) Men har bare ikke fået lønforhøjelsen... Det er bare så frustrende... Der bliver bare givet den ene undskyldning efter hinanden... Så nu har jeg søgt et nyt arbejde, har sendt en ansøgning, de har sidste frist her den 15. så håber håber håber bare at de ringer...

Lidt om ingen ting...
Må da vist hellere prøve det bad...
Moni - som skal til Småfolk lagersalg i eftermiddag