Opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. oktober 2008

Monica

Hej Tøser.

Ved godt at jeg ikke er super aktiv, men nu er Lars og Gustav lige gået en tur, min dej til boller er igang med at hæve - burde vist gå i bad... Dette indlæg handler ikke rigtig om noget... Så er du advaret...

Gustav sover stadig lidt uroligt om natten, mange nætter ender han i vores seng. I nat vågnede han 4.35 og græd... Men kom ind i vores seng og sov til 7.45 Men har altid sagt at når jeg fil børn skulle de ALDRIG sove i sengen... Men hvis alternativet er at stå op kl 5, såe...

Vi har snakket meget om morgen mad (har også læst debatten på Ordet er frit, christ!!!) Men, ang hvad de spiser, så har vi kørt i havregrød, øllebrød igen og igen... Men nu købte jeg nogle risflager - ligner havregryn, og Gustav synes bare at det er verdens bedste... Så, var bare lige hvis nogen manglede inspiration...

Nogen der stadig koger frugtmos?? Jeg gør, til den store guldmedalje... Vi har fået en masse gratis æbler, dem har jeg kogt med tørrede aprikoser (som har ligget i blød og er blevet blendet) og så kommer det oven på havregrød/resgrøden eller yoghurten.. MUMS!!

Ang flaske - ved godt at jeg næsten er den sidste der er stoppet, men giver I noget andet inden de skal i seng? Jeg har byttet flasken ud med yoghurt... Umiddelbart virker det super fint, meeeen han var sgu liiidt nemmere at få til at sove da han lige kunne hygge lidt i armene på mor eller far med en flaske...

Jeg har arbejdet super meget på det sidste og er blevet lovet en lønforhøjelse. Sagde kun ja til det nye/ekstra arbejde mod mere i løn. Alt dette var i august og lønforhøjelsen var godt nok kun på 1000kr, (men med lønsamtale mere efter 3 mdr) Men har bare ikke fået lønforhøjelsen... Det er bare så frustrende... Der bliver bare givet den ene undskyldning efter hinanden...  Så nu har jeg søgt et nyt arbejde, har sendt en ansøgning, de har sidste frist her den 15. så håber håber håber bare at de ringer...

Lidt om ingen ting...

Må da vist hellere prøve det bad...

Moni - som skal til Småfolk lagersalg i eftermiddag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2008

Rasmine

Rasmus er lige stoppet med vællingen.
Det gik super, helt smertefrit.
Eh...gør yoghurt ikke ungerne hyper?
-Noget med (frugt)sukker, eller hva er det nu lige det er?

pøj pøj med job.

Anmeld

12. oktober 2008

Monica

Mebach skriver:

Rasmus er lige stoppet med vællingen.
Det gik super, helt smertefrit.
Eh...gør yoghurt ikke ungerne hyper?
-Noget med (frugt)sukker, eller hva er det nu lige det er?

pøj pøj med job.

Han får yoghurt naturel, men med lidt banan eller lign.... Ved ikke om jeg skal finde på noget andet??!!

Moni

Anmeld

12. oktober 2008

birgittemarie

Nova Maria får også Naturel yoghurt - A38 - med banan og æble før sengetid , hvis hun ikke spiser så meget til aftensmad og det virker også fint på hende. .. Altså nu har hun altid været hyper omkring sengetid, uanset om hun får frugt eller ikke noget, så... Hmm

Lyder træls med den lønforhøjelse. Stærkt at du søger andet arbejde istedet for at gå og vente og blive indebrændt! Held og lykke med det

Knus fra Birgitte

Anmeld

12. oktober 2008

ivfmarie

Heyja Moni

Jeg ved liiige hvordan det er med at sluge kamelen: ungerne skal sove i ungernes seng, forældrene skal sove i forældrenes seng - basta!  Vi har gumlet os igennem kamelen - flere gange...

Men faktisk er Malte blevet rigtig god til at putte i sin egen seng efter at vi er flyttet. Det kommer sig nok af at han får lov til at skrige noget mere - før sov han jo sammen med Freja, og vi var bange for at han skulle vække hende.
Nu er jeg altså blevet mere hård. Jeg går selvfølgelig ind til ham når han græder, så får han tilbudt vand og sut, og bliver puttet. Og hvis han skriger når jeg går - så er det hans problem! Onde mor!!! Men jeg kan altså IKKE være en god mor UDEN søvn.
Nu er han nede på kun at tude 3-4 gange om natten. Og han har faktisk haft et par nætter i den forgangne uge hvor han har sovet helt igennem!! WUHUUU!!!

Flaske.... ja vi gik jo fra mme til alm mælk (det er droppet pga mistanke om allergi) til the, og nu til vand i flasken - og det er det han får tilbudt når det er puttetid. Nogengange drikker han meget, og andre gange er han ligeglad. Vi har indført lidt læsning som putteritual i stedet for flaksen. Og så får han bogen med i seng og læser lidt selv inden han falder i søvn. Det er gået godt de sidste 2 uger ca.

Fedt at du har boller nok til at søge nyt job! De andre kan da bare få fingeren ud hvis de er glade for dig!! Hvad er det nye job så?? Bedre tid/løn?

Sikke et monsterlangt indlæg... men nu må jeg også smutte - vågent barn :o)

Marie

Anmeld

12. oktober 2008

Rasmine

ungerne skal sove i ungernes seng, forældrene skal sove i forældrenes seng - basta!

Tja, det er der jo delte meninger om.
Men jeg mener bestemt også ungerne skal sove i deres egen seng.

Anmeld

12. oktober 2008

ivfmarie

ungerne skal sove i ungernes seng, forældrene skal sove i forældrenes seng - basta!

Ja.. hrum hrum... det er jo et "smokin hot" emne i disse dage, og jeg ku ikke lade være med at fnise lidt da vi alle fire lå og rumsterede i samme seng i morges - men det var jo søndag ;o)
Men som udgangspunkt vil jeg helst have min seng for mig selv, men Casper bliver  ved med at lægge sig ved siden af...

Marie

Anmeld

12. oktober 2008

Monica

ivfmarie skriver:

Ja.. hrum hrum... det er jo et "smokin hot" emne i disse dage, og jeg ku ikke lade være med at fnise lidt da vi alle fire lå og rumsterede i samme seng i morges - men det var jo søndag ;o)
Men som udgangspunkt vil jeg helst have min seng for mig selv, men Casper bliver  ved med at lægge sig ved siden af...

Marie

Ved godt at det er et hot emne...he he... Men synes helt bestemt også at det er bedst at dele sengen med manden - og ikke Gustav som altid skal lægge på tværs...

Moni - som lige skal vænne sig til alle de nye smileys... og ting og sager...

Anmeld

12. oktober 2008

Kaufie

Fuldstændig enig med at ungerne sover hos ungerne og forældrene hos forældrene... Her er det manden, der har stået fast på det såsnart William kom ind på sit eget værelse - eller faktisk først helt da vi stoppede med morgenbabs....

Siden da har William ikke sovet i vores seng overhovedet (hvor er smiley med glorien???) Men han skal selvfølgelig have lov hvis han er syg....

Anmeld

12. oktober 2008

linemus

ivfmarie skriver:

Marie

Hva' faen bilder han sig ind? Det problem døjer jeg ikke med - Kasper falder i søvn på sofaen, når han lige skal have sin nat-snack efter endt arbejdstid, så jeg kan brede mig i heeele sengen (når ikke lige Sebastian bliver forfuldt af monstre).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.