Dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Dictes mor

TbCp skriver:

Puha... den er godt nok svær!!!!

Personligt ville jeg ikke kunne gøre det, hvis jeg havde så meget andet i forvejen som du har... på den anden side... hvis det er noget man virkelig gerne vil og brænder for....

hvor lang en periode vil det være?

Det vil være maks et år, så det er jo begrænset hvor længe, og vil stå på samtidig med mit speciale.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

TbCp

Dictes mor skriver:

Det vil være maks et år, så det er jo begrænset hvor længe, og vil stå på samtidig med mit speciale.

Så kunne jeg måske godt finde på det.... nej jeg ved det simpelthen ikke... men første skridt er jo nok at få vendt den godt og grundigt med manden...

Anmeld

15. marts 2011

Dictes mor

TbCp skriver:

Så kunne jeg måske godt finde på det.... nej jeg ved det simpelthen ikke... men første skridt er jo nok at få vendt den godt og grundigt med manden...

Det er det nemlig. Det er jo vildt fedt at blive special udvalgt som nyt producertalent, tænkt sig engang

Anmeld

15. marts 2011

sarahb

hvis det kan give dig så meget inden for branchen så ville jg hoppe ud i det. Så må tiden bare prioriteres ENDNU mere. Det er da en mega fed chance.. og måske en chance du ikk får igen..

Anmeld

15. marts 2011

Dictes mor

Jeg har nu meldt tilbage, at jeg takker nej til jobbet. Jeg har fulgt Annas råd med at følge min mavefornemmelse, og den sagde, at det ville være at for meget, og jeg er bange for at det ville gå ud over min uddannelse, og i høj Per hvis jeg skal påtage mig mere frivilligt jobs end hvad jeg i forvejen har. Så sådan er det, og jeg tror, at det er bedst sådan. Selvom det lige pludselig var en helt ny verden af muligheder. Men jeg synes bare ikke at filmen lød så god, og jeg tror ikke, at jeg ville kunne stå 100 % inde for den.

Anmeld

15. marts 2011

Jules

Det lyder da bare super spænende.... Men kan godt se det er et stort dilemma! 

Anmeld

15. marts 2011

anna-jonas

Det er umuligt at råde dig Camilla.................du skal følge dit hjerte i denne sag.

Men jeg mener eddermame at det er ringe, at de ikke betaler en skilling for at have dig rendende. Synes det tenderer udnyttelse, af folk der gerne vil have foden indenfor i branchen. Sådan noget kan jeg godt blive en smule gnaven over.

Anmeld

15. marts 2011

anna-jonas

Dictes mor skriver:

Jeg har nu meldt tilbage, at jeg takker nej til jobbet. Jeg har fulgt Annas råd med at følge min mavefornemmelse, og den sagde, at det ville være at for meget, og jeg er bange for at det ville gå ud over min uddannelse, og i høj Per hvis jeg skal påtage mig mere frivilligt jobs end hvad jeg i forvejen har. Så sådan er det, og jeg tror, at det er bedst sådan. Selvom det lige pludselig var en helt ny verden af muligheder. Men jeg synes bare ikke at filmen lød så god, og jeg tror ikke, at jeg ville kunne stå 100 % inde for den.

Ups..............kan se at dilemmaet er løst..........

Anmeld

15. marts 2011

Dictes mor

anna-jonas skriver:

Ups..............kan se at dilemmaet er løst..........

Intet problem Jeg havde det lidt ligesom dig, jeg ved altså godt, hvad min tid er værd, og jeg vil ikke risikere at få for meget om ørerne, for så går det ud over Per og Dicte. Og gud lige som jeg sidder og læser, hvad jeg skriver, så kan man igen se prioteringerne, for jeg bekymrer mig om, at det skal gå ud over Per og Dicte, hvis jeg får for meget at lave, jeg har slet ikke tænkt over, at det jo faktisk også vil gå ud over mig selv. Men sådan er det vel, man sætter sig selv nederst. Men hvorom alting er, hvis jeg skal knokle, så vil jeg altså gerne have noget for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.