Jeg tager et fag for tiden, som hedder producerkursus. Min underviser er selv producer og har været producer på tv-programmer og film. Hun har lavet en del til DR og TV2, så hun ved, hvad hun snakker om. Hun kom hen til mig i fredags, og sagde, at hun var blevet kontaktet af en instruktør, der leder efter et producertalent til sin nye film, og hun havde fortalt ham om mig og ville give ham mit nummer, hvis jeg kunne være interesseret. Jeg blev meget glad og sagde selvfølgelig ja. Jeg har så i dag haft et møde med ham, og snakket om hele processen. Og det viser sig, som jeg også havde regnet med, at der er tale om frivilligt arbejde, altså ulønnet, og ret tidskrævende, men også meget spændende arbejde.
Det er her jeg kommer i tvivl. Han vil meget gerne hyre mig og arbejde sammen med mig, jeg har sagt, at jeg lige skal vende det hele med Per og så vende tilbage i aften. Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige. På den ene side, så vil jeg rigtig gerne, for det er vildt spændende, jeg får rigtig god erfaring, jeg kommer til at få mig et bredt netværk og får foden indenfor branchen, på den anden side, så kommer det til at kræve mig tid at skulle jonglere et producerjob, studie, lektier, træneruddannelse og familieliv på engang, og jeg vil ikke have det til at gå ud over min tid med Dicte, som jo er det vigtigste. Jeg er simpelthen i syv sind.
Anmeld