Syge børn :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Karo

I må virkelig undskylde jeg ikke er så frygteligt aktiv herinde pt.

Men i sidste uge var Ida syg. Hun ville bare hænge på mig hele tiden også når hun sov Jeg prøvede at ligge hende ind når hun var faldet i søvn, men så vågnede hun bare så jeg havde konstant Ida klistret til mig mandag til fredag.

Da Ida så endelig blev frisk igen så var det Marcus tur. Han startede lørdag med feber og diare og idag 4 dage senere er det det samme Han er derfor hjemme fra vuggestuen og han er totalt pyldret. Han nægter f.eks. at gå og vil bægers rundt alle vejne og så kalder han på sin far non stop. Martin har lovet at blive hjemme imorgen da jeg snart er MEGET udkørt. Det er ikke meget han spiser og da han i forvejen er en spinkel dreng så gør 4 dage at han ser fuldstændig udsultet ud

Så derfor sker der ikke så meget fra min side herinde pt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Ni-ko-li-ne

GOD BEDRING!!!

Anmeld

15. marts 2011

TbCp

God bedring!!!! Og lad os så snart få noget sommer så vi kan slippe for al den sygdom!

Anmeld

15. marts 2011

anna-jonas

Åååhhhhhh.................Kæreste Katja.

Så har i alle snart været ramt af det mavehalløj i fik med hjem fra ferien?? Håber at alt lysner snart, og der kan komme sunde og raske børn i jeres nye hjem.

Anmeld

15. marts 2011

Vingummien

ej hvor træls, håber snart han er frisk igen, så han kan få noget fedt på kroppen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.