Min skøre unge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Skouboe

Ranarupta skriver:

Årh Pernille, hvor er hun dejlig og fjollet

Tak - hun er bare skøn.. især nu hvor det er Silja vi ser og ikke så meget sygdom.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Ja, de skal på hver deres stue, men i samme gruppe, så det bliver forholdsvist nemt at aflevere og hente.

Hun er helt VILDT morsyg... og har altid været det. Far blvier tolereret, og hun vil gerne lege med ham, men han skal helst ikke give mad eller putte eller andet som hun tager seriøst.

Det er lidt problematisk, og vi arbejder på at lære hende at far også kan bruges, men ofte er det bare nemmere at Rune så bruger tiden på Freja, der er virkeligt er FARS PIGE!

Skønt at de kan gå samme sted, også så de har hinaden.

Ja det kan da være meget praktis, hvis også far måtte de seriøse ting.

Her duer mormor slet ikke mere, det er Måååårfar der er det helt store hit pt.

Anmeld

15. marts 2011

TbCp

Hæhæ hvor er hun sød

Anmeld

15. marts 2011

anna-jonas

Nøj, hvor er hun en lækker unge Pernille.................men HALLO...........vuggestue??? Du har jo lige født hende, eller??? STOP TIDEN!!!!

Anmeld

15. marts 2011

Skouboe

anna-jonas skriver:

Nøj, hvor er hun en lækker unge Pernille.................men HALLO...........vuggestue??? Du har jo lige født hende, eller??? STOP TIDEN!!!!

Sådan har jeg det også... hun er 7½ måned og vi starter indkøring her 1. april.. jeg er bare SLET ikke klar...

Jeg har brugt 6 måneder af min barsel på at være en zombie pga. hende... og nu hvor hun er til at have med at gøre, skal jeg tilbage på arbejde.. jeg føler mig SÅ snydt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.