Min skøre unge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Skouboe

Der er jo kun 14 dage til Silja skal starte i VS og hun kan stadig ikke sidde selv, så vi er gået i skarp træning... Det gør det jo så heller ikke bedre at hun har fået ind i hovedet at det er vanvittigt morsomt at ryste på hovedet. Det er faktisk det hun prøver på...

http://www.youtube.com/watch?v=2RtisqmyYuY

http://www.youtube.com/watch?v=rNMR-yPBqpA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Milka

guuuud hvor er hun fjollet og sød!! 

Anmeld

15. marts 2011

Skouboe

Milka skriver:

guuuud hvor er hun fjollet og sød!! 

Hun er et totalt tossehoved...

Det er SÅ sjovt at se hendes personlighed virkelig komme igennem for fuld udblæsning, nu hvor hendes refluks er meget bedre og ørerne er inde i en god periode..

Hendes balance er så stadig ikke noget at råbe hurra for, men vi arbejder på sagen. Hun skal undersøges af fyssen på Hillerød på fredag.

Anmeld

15. marts 2011

Klumpe-dumpe

Synes nu hun sidder meget fint. :)

Og man kan bare se på det sidste klip, at hun tænker, åh guuud der er min skønne mor, ih hvor jeg elsker hende

Skal hun gå samme sted som Freja?

Anmeld

15. marts 2011

Skouboe

Rose <3 skriver:

Synes nu hun sidder meget fint.

Og man kan bare se på det sidste klip, at hun tænker, åh guuud der er min skønne mor, ih hvor jeg elsker hende

Skal hun gå samme sted som Freja?

Ja, de skal på hver deres stue, men i samme gruppe, så det bliver forholdsvist nemt at aflevere og hente.

Hun er helt VILDT morsyg... og har altid været det. Far blvier tolereret, og hun vil gerne lege med ham, men han skal helst ikke give mad eller putte eller andet som hun tager seriøst.

Det er lidt problematisk, og vi arbejder på at lære hende at far også kan bruges, men ofte er det bare nemmere at Rune så bruger tiden på Freja, der er virkeligt er FARS PIGE!

Anmeld

15. marts 2011

otlitrom

Hun fortsætter sit Rocker'i Charmen mangler ikke!

Anmeld

15. marts 2011

AnneBJ

Hun er simpelthen så sød!! Da jeg så den første video kom jeg sådan til at tænke på de der små "hoptimister" som også bare dingler til alle sider, men aldrig helt vælter...

Anmeld

15. marts 2011

Ranarupta

Årh Pernille, hvor er hun dejlig og fjollet

Anmeld

15. marts 2011

Skouboe

kitty skriver:

Nej, charme har hun masser af

Anmeld

15. marts 2011

Skouboe

kitty skriver:

Ja, den eneste forskel er at hun som regel vælter ret hurtigt, når hun begynder på det.. hun går det også når hun ligger ned - det er helt vildt skægt at se på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.