fif skriver:
Hun lyder som min lille Caia!!!! Ja, jeg føler at min mælk ikk gør hende mæt nok, til at kunne tage bare en time søvn en gang imellem... Man laver ik andet end at få hende til at sove sys jeg g det er super hårdt.. Men det kan da være at du har ret, at sådan er hun bare, men vil ikk håbe at hun så er sultne og jeg så bare tror at sådan er hun
hvis du forstår?? - Håber at hun det kan ændre sig lidt når vi kan begynde på noget væling/grød...
Det er lettere at acceptere, at barnet bare ikke sover.
Jeg lavede en aftale med SP om, at jeg trænede Anna op til, at hun een gang om dagen lå ude i sin barnevogn i 15-20 minutter. Om hun sov eller bare lå og pludrede var lige meget, hun skulle bare UD så jeg lige kunne trække vejret og få noget mad!
Det fungerede ret godt. Det tog tid lige at lære hende, men da hun accepterede at hun skulle ligge der, så var det fint. Hun lå ofte og snakkede lidt med så sig selv, men hun vidste godt når de 20 minutter var slut, så kom der sirene på. 
Sov hun 15 minutter på en hel dag, så var det stort! Det svære var, at få andre til at acceptere at sådan var hun. Har fået mange kommentarer om, hvorfor jeg da ikke bare lagde hende til at sove, og om jeg ikke syntes at det var synd for hende osv osv. Vuggestuen begyndte også, så de fik "Jamen held og lykke med det!". Efter en uges tid havde de også givet op, og lossede hende ned og lege med børnehave børnene istedet for at vække de andre 
Anmeld