Sutteflaske!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.843 visninger
22 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

fif

Hej derude!!

Hvordan får man sit barn til at bruge sutteflaske??? - Jeg fornemmer at jeg ikke har nok mælk til hende, så vil godt kunne give hende lidt erstatning ved siden af, for at se om det ikke kunne hjælpe på hendes søvn ...

Hun kan ligesom ikk "finde" ud at suge/sutte på den så derfor bider hun i den i stedet for og hun gider den bare ikk... Håber En af jer, kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Millesmammi

fif skriver:

Hej derude!!

Hvordan får man sit barn til at bruge sutteflaske??? - Jeg fornemmer at jeg ikke har nok mælk til hende, så vil godt kunne give hende lidt erstatning ved siden af, for at se om det ikke kunne hjælpe på hendes søvn ...

Hun kan ligesom ikk "finde" ud at suge/sutte på den så derfor bider hun i den i stedet for og hun gider den bare ikk... Håber En af jer, kan hjælpe..

mille mille heller ikke til at starte med, vi prøvede tommie tippie sutteflaske, som ligner et bryst, og det hjalp

Anmeld

15. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Har du prøvet, at sætte den op i ganen på hende og stille og roligt få stimuleret hendes sutterefleks?

Anmeld

15. marts 2011

Natascha

Hej

Da jeg også fandt ud af at jeg ikke havde mælk nok, startede jeg med og pumpe lidt af mit eget mælk ud i en suttefalske og efter et døgn blandede jeg det halvt med erstatning og ca 2 døgn senere kom jeg kun erstatning i flasken.

Det eneste problem der var da hun begyndte og få flaske var at hun ikke gad mit bryst mere så min amning gik helt i stå.

Håber du kan bruge det til noget

Knus fra Natascha

Anmeld

15. marts 2011

Diana...

Har du snakket med din SP ang mælk? For hvis hun tager det på hun skal har du jo nok mælk. At sove igennem skal de nok gøre når de klar til det og MME betyder ikke de begynder at sove bedre desværre. 

Men har du prøvet nogen andre tutter. Min søn prøvet jeg flere forskellige på og de eneste han ville det var Avent. Så tror bare du må prøve dig frem. Held og Lykke med det. 

Anmeld

15. marts 2011

fif

Millesmammi skriver:

mille mille heller ikke til at starte med, vi prøvede tommie tippie sutteflaske, som ligner et bryst, og det hjalp

Okay, kunne være man sku prøve sådan en.. Hun vil helle rikke tage imod sutter nemlig...

Anmeld

15. marts 2011

fif

Diana... skriver:

Har du snakket med din SP ang mælk? For hvis hun tager det på hun skal har du jo nok mælk. At sove igennem skal de nok gøre når de klar til det og MME betyder ikke de begynder at sove bedre desværre. 

Men har du prøvet nogen andre tutter. Min søn prøvet jeg flere forskellige på og de eneste han ville det var Avent. Så tror bare du må prøve dig frem. Held og Lykke med det. 

Jamen sidst hun var her, det var i starten af Februar og der sagde hun at hun tog fint på osv, men jeg føler ikke at hun blir mæt nok da hun sover dårligt om dagen, og kan da se at de andre børn i mødregruppen er større, men de fleste får altså osse erstatning!! - Og de sover meget bedre ... men har hørt børn der ikke sover bedre, af den grund..

Anmeld

15. marts 2011

fif

fif skriver:

Jamen sidst hun var her, det var i starten af Februar og der sagde hun at hun tog fint på osv, men jeg føler ikke at hun blir mæt nok da hun sover dårligt om dagen, og kan da se at de andre børn i mødregruppen er større, men de fleste får altså osse erstatning!! - Og de sover meget bedre ... men har hørt børn der ikke sover bedre, af den grund..

- Og sys ikke at hun har taget såå meget på siden SP var her sidst!!

Anmeld

15. marts 2011

fif

Natascha skriver:

Hej

Da jeg også fandt ud af at jeg ikke havde mælk nok, startede jeg med og pumpe lidt af mit eget mælk ud i en suttefalske og efter et døgn blandede jeg det halvt med erstatning og ca 2 døgn senere kom jeg kun erstatning i flasken.

Det eneste problem der var da hun begyndte og få flaske var at hun ikke gad mit bryst mere så min amning gik helt i stå.

Håber du kan bruge det til noget

Knus fra Natascha

Altså hun blir 4 måneder, i næste uge og der har SP sagt at man kunne begynde på vælling/grød hvis hun er interesseret! Men min SP kommer så først i april en gang .... Men har osse prøvet at give hende flaske, hvor min mælk er i og det interesserer hende heller ikk rigtigt..

Anmeld

15. marts 2011

hyskystar

prøv skift til en anden sutteflaske her er det kun avent han vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.