Frederikssund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

BaMy

Er også fra sundet eller nærmere skibby hvor jeg har boet stort set hele mit liv, har heller ikke så mange her i nærheden jeg ses/snakker med. har 3 unger 2piger på 7 og 2 og en bette søn på 8 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Bellinda89

BaMy skriver:

Er også fra sundet eller nærmere skibby hvor jeg har boet stort set hele mit liv, har heller ikke så mange her i nærheden jeg ses/snakker med. har 3 unger 2piger på 7 og 2 og en bette søn på 8 mdr

Det var jo heller ikke langt væk

Jeg savner også bare at have nogle at snakke med om børn , osv.. !! De veninder jeg har , der har børn , bor nemlig helt i jylland s:

Anmeld

26. juli 2011

Taniakb

Momse22 skriver:

Flyttede sammen med ham , da han stadig boede hos hans mor. Så vi boede nede i kælderen. Men da jeg så blev gravid , skulle vi jo have lejlighed , og det kunne vi ikke rigtig få i københavn.. ( der hele vores netværk er ) Så fik vi så lejlighed her i Nordsjælland..

Okay .. Er du oprindelig fra København så ?

Det er godt nok også dyrt at få noget derinde.. Men er du så ved at vende dig til at bo så langt væk .. tænker når netværket er i københavn.. der er et godt stykke vej alligevel..

Anmeld

26. juli 2011

Bellinda89

Taniakb skriver:

Okay .. Er du oprindelig fra København så ?

Det er godt nok også dyrt at få noget derinde.. Men er du så ved at vende dig til at bo så langt væk .. tænker når netværket er i københavn.. der er et godt stykke vej alligevel..

Hehe nej

Jeg er oprindelig fra Færøerne , opvokset i jylland

Jeg elsker Frederikssund , synes det er en rigtig lækker by , der har alt lige ved hånden

Men... Må da ærligt indrømme at jeg ikke helt har vendet mig til det endnu , for sam sagt ja , der er sgu temmelig langt ind til kbh

Anmeld

26. juli 2011

Taniakb

Momse22 skriver:

Hehe nej

Jeg er oprindelig fra Færøerne , opvokset i jylland

Jeg elsker Frederikssund , synes det er en rigtig lækker by , der har alt lige ved hånden

Men... Må da ærligt indrømme at jeg ikke helt har vendet mig til det endnu , for sam sagt ja , der er sgu temmelig langt ind til kbh

I Jylland ??? Hvordan i alverden er du så kommet så meget på "afveje" ? .. hehe..

hvordan kan det så være at du kender så mange inde i København? ..

hvor lang tid har du så boet herovre

Anmeld

26. juli 2011

chael

Momse22 skriver:

Hvor mange herinde bor egentlig i Frederikssund

Kender ikke så mange heroppe omkring , så kunne være lækkert med nogle nye bekendtskaber

Bor også i Frederikssund

Og venter mit 3. Barn.

Du er velkommen til at skrive en pb. Er altid frisk på at møde nye mennesker.

Jeg er tilflytter, for 6 år siden. Manden er inkarneret "sunder"!!

*Camilla 30+6

Anmeld

26. juli 2011

bobbles

Momse22 skriver:

Hvor mange herinde bor egentlig i Frederikssund

Kender ikke så mange heroppe omkring , så kunne være lækkert med nogle nye bekendtskaber

ikke helt frsund men bor i frværk

Anmeld

26. juli 2011

Bellinda89

Taniakb skriver:

I Jylland ??? Hvordan i alverden er du så kommet så meget på "afveje" ? .. hehe..

hvordan kan det så være at du kender så mange inde i København? ..

hvor lang tid har du så boet herovre

Hehe , flyttede herover pga en eks kæreste  

Havde en del veninder her , inden jeg flyttede herover , og har lært flere af kende den vej

Har boet her i 4 år ca

Anmeld

27. juli 2011

Taniakb

Momse22 skriver:

Hehe , flyttede herover pga en eks kæreste  

Havde en del veninder her , inden jeg flyttede herover , og har lært flere af kende den vej

Har boet her i 4 år ca

Okay Så du er glad for at være herovrre? Det er jo et stort spring kab man sige

Anmeld

13. januar 2014

nillewadt

Har i stadig kontakt til hinanden, lavet en gruppe eller lign? Er selv flyttet til frederikssund og kan mærke at man mangler det sociale i forhold til alle ens veninder i kbh. 

lidt om mig: har en bonussøn på 9 og er i gang med projekt baby. Sidder pt og venter på, forhåbentlig udeblevet mens og er sygemeldt pga knæskade. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.