Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor mange herinde bor egentlig i Frederikssund
Kender ikke så mange heroppe omkring , så kunne være lækkert med nogle nye bekendtskaber
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du kan evt. gå ind under profilsøgning og skrive Frederikssund/3600 i feltet. Så kommer de profiler frem, der har noteret Frederikssund som sin by.
Jeg har selv boet i Sundet, og mine forældre gør stadig, så er af og til på besøg der.
Jeg bor i frederikssund, og har en søn på 1½ år. Er selv tilflytter og kender ikke så mange her. Så er da frisk på at mødes
Hej,
Jeg bor i Frederikssund...
Hej Jeg bor i frederikssund og venter vores den 1
Kristine skriver: Jeg bor i frederikssund, og har en søn på 1½ år. Er selv tilflytter og kender ikke så mange her. Så er da frisk på at mødes
Det lyder da dejligt
Ja jeg er også frisk
Kunne også være lækkert for min datter med nogle lege kammerater udenfor vuggestuen
Hjalte08 skriver: Hej, Jeg bor i Frederikssund...
Dejligt
Hvor henne ?
Jemion skriver: Hej Jeg bor i frederikssund og venter vores den 1
Det lyder dejligt
& tillykke med bebsen
CelinasMoarh skriver: Det lyder da dejligt Ja jeg er også frisk Kunne også være lækkert for min datter med nogle lege kammerater udenfor vuggestuen
Jeg bor på Liljevej, og min søn går i dagpleje. Huset skal dog snart sælges, men planen er da at blive boende i Fr. sund. Så måske vi kunne mødes en dag med de kære små, hvis du har lyst
Kristine skriver: Jeg bor på Liljevej, og min søn går i dagpleje. Huset skal dog snart sælges, men planen er da at blive boende i Fr. sund. Så måske vi kunne mødes en dag med de kære små, hvis du har lyst
Jamen det har jeg da ihvertfald (:
Kunne da være rigtig hyggelig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128