Anna-Jonas - Milka eller andre pompDeLux

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Milka

Rose <3 skriver:

Ja kommer an på str. Synes tøjet derfra er ret stort....

det er en af de der mærkelige beklædningsgenstande som kan passes i lang tid! dem har vi haft nogen stykker af. fx har pigerne et sæt natdragter i 86 som stadig passer fint (de bruger 98) 

nå - trøjerne er str 86 og er først ved at blive for små nu. vi har haft meget glæde af dem!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

anna-jonas

Jo, den havde jeg til Ida................og den var dejlig blød og nem at montere. Tror da at Malutten kan passe Milka's i år, så kan du da lige så godt købe begge hendes...........;-)

Anmeld

15. marts 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

det er en af de der mærkelige beklædningsgenstande som kan passes i lang tid! dem har vi haft nogen stykker af. fx har pigerne et sæt natdragter i 86 som stadig passer fint (de bruger 98) 

nå - trøjerne er str 86 og er først ved at blive for små nu. vi har haft meget glæde af dem!

Kan du ikke lige sende en pb. med hvad du vil havde for dem og dit konto nr. ;)

Anmeld

15. marts 2011

Klumpe-dumpe

Jo, den havde jeg til Ida................og den var dejlig blød og nem at montere. Tror da at Malutten kan passe Milka's i år, så kan du da lige så godt købe begge hendes...........;-)

Jow jeg snupper sikkert også Milkas....

De er sååå fine.... Er dog stadig drøn forelsket i den grønlige farve, der er på i år....

Længden er nu nok heller ikke et problem, det er nok mere ærmerne, men så må jeg jo baaare liiiiige lægge dem op.

Anmeld

15. marts 2011

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

Nej hvor skægt Jeg har lige bestilt en til Ida i søndags.

Jeg har ikke prøvet den før, men har kun hørt godt om den. Jeg har en tendens til at bestille tøj lige lovligt småt så derfor har jeg bestilt den i nummeret større end Ida bruger nu. Kan hun så ikke passe den nu kan hun helt sikkert til efteråret.

Hvilke str. er Ida i nu?

-Og hvilke farve har du bestilt til hende.

Altså jeg har bestilt en del til Malucca derfra, derfor ved jeg det er ret stort i str.

Men mon ikke jeg bare kan lægge ærmerne op, hvis de er kæmpe lange til hende.

Anmeld

15. marts 2011

Karo

Rose <3 skriver:

Hvilke str. er Ida i nu?

-Og hvilke farve har du bestilt til hende.

Altså jeg har bestilt en del til Malucca derfra, derfor ved jeg det er ret stort i str.

Men mon ikke jeg bare kan lægge ærmerne op, hvis de er kæmpe lange til hende.

Ida er pt. en str 80. Men jeg er bange for at en str 80 bliver for lille.

Jeg bestilte sidste år nogle polloer til Marcus og de var altså små i størrelsen, så derfor har jeg bestilt en str. 86. Så kan hun da passe den på et eller andet tidspunkt.

Jeg syndes jo den blå er den pæneste, men Martin insisterede på den lyserøde. Så jeg har bestilt den lyserrøde til hende.

Anmeld

15. marts 2011

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

Ida er pt. en str 80. Men jeg er bange for at en str 80 bliver for lille.

Jeg bestilte sidste år nogle polloer til Marcus og de var altså små i størrelsen, så derfor har jeg bestilt en str. 86. Så kan hun da passe den på et eller andet tidspunkt.

Jeg syndes jo den blå er den pæneste, men Martin insisterede på den lyserøde. Så jeg har bestilt den lyserrøde til hende.

Nuurh fars prinsesse skal da være lyserød ;)

Ja lige pludselig kan hun jo passe den... hvis ikke nu. Men de kan jo også bruges til køligere dage/aftener sommeren over.

Men nu har Milkas sendt de 2 fra bøtterne, så jeg skal nok ikke også bestille den blå/grønne

Anmeld

15. marts 2011

Karo

Rose <3 skriver:

Nuurh fars prinsesse skal da være lyserød

Ja lige pludselig kan hun jo passe den... hvis ikke nu. Men de kan jo også bruges til køligere dage/aftener sommeren over.

Men nu har Milkas sendt de 2 fra bøtterne, så jeg skal nok ikke også bestille den blå/grønne

Den er altså også bare så flot.

Jeg går og overvejer om jeg skal sige til min bror at Ida ønsker sig den anden i fødselsdagsgave. For hvis du spørger mig er den altså den pæneste.

Anmeld

15. marts 2011

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

Den er altså også bare så flot.

Jeg går og overvejer om jeg skal sige til min bror at Ida ønsker sig den anden i fødselsdagsgave. For hvis du spørger mig er den altså den pæneste.

Det kan jeg godt forstå du overvejer... Ja jeg synes nemlig også det er den pæneste.... Måske også fordi jeg er dødtræt af lilla og lyserød til Malucca.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.