Anna-Jonas - Milka eller andre pompDeLux

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Klumpe-dumpe

Hej piger

Kom til at tænke på, købte I ikke disse fleccertrøjer sidste forår til tøzerpigerne?

http://www.pompdelux.dk/p/webshop-webshop-little-girl-outerwear-fleece/2028-frida-little-hoodie#/993

Hvis gjorde, var I så tilfredse med dem?

Og hvilke str. købte I dem i???

Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Milka

jep, og de er skønne. har to stk der er ved at være for små - var det noget?

Anmeld

14. marts 2011

NaFe

Rose <3 skriver:

Hej piger

Kom til at tænke på, købte I ikke disse fleccertrøjer sidste forår til tøzerpigerne?

http://www.pompdelux.dk/p/webshop-webshop-little-girl-outerwear-fleece/2028-frida-little-hoodie#/993

Hvis gjorde, var I så tilfredse med dem?

Og hvilke str. købte I dem i???

Knus.

vi har også haft den to år i træk...syntes de er så super lækre, dejlig bløde og rimelig varme os... jeg købte bare den str hun nu brugte på daværende tidspunkt..

skal helt sikkert også have en i år...

Anmeld

14. marts 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

jep, og de er skønne. har to stk der er ved at være for små - var det noget?

Ja kommer an på str. Synes tøjet derfra er ret stort....

Anmeld

14. marts 2011

Klumpe-dumpe

NaFe skriver:

vi har også haft den to år i træk...syntes de er så super lækre, dejlig bløde og rimelig varme os... jeg købte bare den str hun nu brugte på daværende tidspunkt..

skal helt sikkert også have en i år...

De ser nemlig også skønne ud.

Og den der grøn/blå er bare en super farve.

Synes du ikke tøjet derfra er stort i str.?

(sidste år købte jeg en kjole til hendes fødselsdag, i str. 74 og det var så først i år til hendes fødselsdag hun kunne passe den)

Anmeld

14. marts 2011

NaFe

Rose <3 skriver:

De ser nemlig også skønne ud.

Og den der grøn/blå er bare en super farve.

Synes du ikke tøjet derfra er stort i str.?

(sidste år købte jeg en kjole til hendes fødselsdag, i str. 74 og det var så først i år til hendes fødselsdag hun kunne passe den)

jo det rigtig..deres tøj er lidt stort i det..men har bare købt dem i den str hun brugte så hun ogsp kunne passe dem til efteråret..men tror nu også godt du kan bestille den nummeret mindre...

Anmeld

14. marts 2011

JustAnotherName

Sikke også en lille nullergøj !! 

Anmeld

14. marts 2011

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Sikke også en lille nullergøj !! 

Ja hun er en rigtig nullergøj hende pigen :)

Anmeld

14. marts 2011

Klumpe-dumpe

NaFe skriver:

jo det rigtig..deres tøj er lidt stort i det..men har bare købt dem i den str hun brugte så hun ogsp kunne passe dem til efteråret..men tror nu også godt du kan bestille den nummeret mindre...

ja men der bliver jeg så i tvivl om str. For hendes vinterjakker er 86 som slet ikke er store til hende... så mon jeg skal købe 80 eller 86

Ej nu afventer jeg lige hvad str. Milka har.... (men jeg er godt nok dybt forelsket i den grønlige der)

Anmeld

15. marts 2011

Karo

Nej hvor skægt Jeg har lige bestilt en til Ida i søndags.

Jeg har ikke prøvet den før, men har kun hørt godt om den. Jeg har en tendens til at bestille tøj lige lovligt småt så derfor har jeg bestilt den i nummeret større end Ida bruger nu. Kan hun så ikke passe den nu kan hun helt sikkert til efteråret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.