UPDATE Jeres symptomer på graviditet ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

metski83

WantingBaby2011 skriver:

Årh, sådan en drøm har jeg også næsten lige haft - og når man vågner er man næsten overbevist om at NU er den der! Og så bliver man totalt skuffet, når der så ikke er noget 

Og jeg kan sagtens genkende din skuffelse, selvom i kun har prøvet 2 mdr. - når det virkelig bare er sådan et kæmpe ønske, så vil man helst være gravid med det samme!! 

Jeg krydser fingre for at vi begge snart står med en positiv test 

Har du været på p-piller eller andet prævention, som måske lige skal ud af kroppen? 

Ja det er bare rigtig bittert, man går jo og håber og glæder sig.

Ja jeg har spist p piller i ca. 10 år.

Min mens kom præcis som hvis jeg havde taget p piller, præcis på dagen.Det gjorde det også sidste måned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

metski83

Aprilmor11 skriver:

Ja, men det bedste jeg kan give dig, er ikke at tænke over det .. Så kommer det lige pludselig .. Det er garanteret rigtig svært, men har hørt at det hjælper ..

Ja det har jeg også hørt, at man ikke skal tænke over det.

Men ja, det er pokkers svært ikke at tænke på det, når man så gerne vil.

Anmeld

14. marts 2011

metski83

Ayoe´s mor skriver:

Hej metski.

Ked af at høre at den ikke var her denne gang, men er sikker på det nok skal lykkes for jer.

Jeg er lige nu i næsten samme situation som dig, syntes dog ikke rigitg jeg har nogle symptomer udover et lille niv og jag ind i mellem, men jeg ønsker og håber også af hele mit hjerte at det er lykkes denne her gang, for har bestemt ikke lyst til endnu en negativ test ( skal dog først teste på mandag d. 21 marts, men er allerede nu nervøs.

Jeg  for jer, og sender baby støv jeres vej

Knus og positive tanker

Ayoe´s mor

Tak for det.

Har haft så mange symptomer, men dem tør jeg ikke stole på mere.

Håber for dig at det lykkedes

Årh ville bare så gerne ønske at det lykkedes for os.

Anmeld

14. marts 2011

WantingBaby2012

metski83 skriver:

Ja det er bare rigtig bittert, man går jo og håber og glæder sig.

Ja jeg har spist p piller i ca. 10 år.

Min mens kom præcis som hvis jeg havde taget p piller, præcis på dagen.Det gjorde det også sidste måned.

Okay, du er en af de heldige

Jeg har også selv taget p-piller i 7 år og min er stadig ikke regelmæssig, men jeg er da ved at nærme mig en normal cyklus. 

Jeg krydser fingre for jer  

Anmeld

14. marts 2011

metski83

WantingBaby2011 skriver:

Okay, du er en af de heldige

Jeg har også selv taget p-piller i 7 år og min er stadig ikke regelmæssig, men jeg er da ved at nærme mig en normal cyklus. 

Jeg krydser fingre for jer  

Jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg er heldig, eller om min krop stadig er total "dopet" af p piller... Hmmm !

Anmeld

14. marts 2011

WantingBaby2012

metski83 skriver:

Jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg er heldig, eller om min krop stadig er total "dopet" af p piller... Hmmm !

Hmm nej det kan der selvfølgelig være noget om... Men bortset fra det, så har jeg læst et sted, at man sagtens kan blive gravid efter første mens uden p-piller... Også selvom cyklussen er helt af helveds til... Så der er da stadig et håb 

Anmeld

14. marts 2011

metski83

WantingBaby2011 skriver:

Hmm nej det kan der selvfølgelig være noget om... Men bortset fra det, så har jeg læst et sted, at man sagtens kan blive gravid efter første mens uden p-piller... Også selvom cyklussen er helt af helveds til... Så der er da stadig et håb 

JA det nemmeste ville da være, hvis man bare kunne blive gravid når man ville

Anmeld

14. marts 2011

WantingBaby2012

metski83 skriver:

JA det nemmeste ville da være, hvis man bare kunne blive gravid når man ville

Ja det har jeg også tænkt... Hvis man da bare selv kunne bestemme... 

Anmeld

14. marts 2011

metski83

WantingBaby2011 skriver:

Ja det har jeg også tænkt... Hvis man da bare selv kunne bestemme... 

Præcis Så kunne man få sin baby når man ville. Glæder mig bare sinsdsyg meget til en positiv test.

Anmeld

15. marts 2011

Aprilmor11

metski83 skriver:

Ja det har jeg også hørt, at man ikke skal tænke over det.

Men ja, det er pokkers svært ikke at tænke på det, når man så gerne vil.

Kan kun forstille mig det .. Jeg tænkte også rigtig meget over det, og han var ikke planlagt .. Så selvom at jeg ikke har forsøgt så tænkte jeg meget .. Så jeg giver dig et kram og ønsker jer stort held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.