UPDATE Jeres symptomer på graviditet ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
22 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

metski83

Lovede jo at komme med en update..

Men det er desværre ikke den spændende af slagsen.

Tog en test i morges kl. 5.00 da kæresten stod op - NEGATIV

Og til middag kom min mens.

Øv øv øv.

Selvom det kun er andet forsøg, er jeg alligevel vildt skuffet og trist ( Og ja ved godt vi ikke har prøvet længe, men derfor er jeg skuffet alligevel)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Aprilmor11

metski83 skriver:

Lovede jo at komme med en update..

Men det er desværre ikke den spændende af slagsen.

Tog en test i morges kl. 5.00 da kæresten stod op - NEGATIV

Og til middag kom min mens.

Øv øv øv.

Selvom det kun er andet forsøg, er jeg alligevel vildt skuffet og trist ( Og ja ved godt vi ikke har prøvet længe, men derfor er jeg skuffet alligevel)

Øv for træls .. Forstår godt at du er skuffet ..

Jeg krydser fingre for at der snart sker noget ..

Held og lykke

Anmeld

14. marts 2011

metski83

Aprilmor11 skriver:

Øv for træls .. Forstår godt at du er skuffet ..

Jeg krydser fingre for at der snart sker noget ..

Held og lykke

Tak skal du have

Ja selvom det kun er 2. forsøg må jeg indrømme jeg er skuffet.

Drømte ellers jeg fik to streger i nat, hmmm !

Anmeld

14. marts 2011

Aprilmor11

metski83 skriver:

Tak skal du have

Åhh, de drømme er så trælse og lige til at blive skuffet over .. Selvom at jeg ikke har prøvet endnu, drømte jeg også at jeg var gravid mellem, den første som jeg mistede Og ham jeg venter nu, og den viste negativ hver gang .. Men det skal nok komme .. Det er jeg sikker på ..

Anmeld

14. marts 2011

Masig

Kender det alt for godt.. Vi er ved 3. forsøg nu og jeg tror desværre min mens kommer på onsdag.. Øv øv, bliver også bare vildt skuffet hver gang for man håber jo at det går stærkt og man bliver gravid hurtigt ligesom så mange andre....

Og især hvis man har haft graviditetsagtige symptomer.. Dem har jeg også haft denne gang, men nu lader det alligevel til at mens'en er på vej :-(

Anmeld

14. marts 2011

WantingBaby2012

metski83 skriver:

Tak skal du have

Årh, sådan en drøm har jeg også næsten lige haft - og når man vågner er man næsten overbevist om at NU er den der! Og så bliver man totalt skuffet, når der så ikke er noget 

Og jeg kan sagtens genkende din skuffelse, selvom i kun har prøvet 2 mdr. - når det virkelig bare er sådan et kæmpe ønske, så vil man helst være gravid med det samme!! 

Jeg krydser fingre for at vi begge snart står med en positiv test 

Har du været på p-piller eller andet prævention, som måske lige skal ud af kroppen? 

Anmeld

14. marts 2011

metski83

Aprilmor11 skriver:

Åhh, de drømme er så trælse og lige til at blive skuffet over .. Selvom at jeg ikke har prøvet endnu, drømte jeg også at jeg var gravid mellem, den første som jeg mistede Og ham jeg venter nu, og den viste negativ hver gang .. Men det skal nok komme .. Det er jeg sikker på ..

Det håber jeg

Man vil det jo så gerne når man går igang.

Anmeld

14. marts 2011

metski83

Kender det alt for godt.. Vi er ved 3. forsøg nu og jeg tror desværre min mens kommer på onsdag.. Øv øv, bliver også bare vildt skuffet hver gang for man håber jo at det går stærkt og man bliver gravid hurtigt ligesom så mange andre....

Og især hvis man har haft graviditetsagtige symptomer.. Dem har jeg også haft denne gang, men nu lader det alligevel til at mens'en er på vej :-(

Ja det er bare rigtig bittert, man går jo og håber og glæder sig.

Og jeg har haft så mange symptomer, men nej nej

Min mens kom præcis som hvis jeg havde taget p piller, præcis på dagen.Det gjorde det også sidste måned.

Anmeld

14. marts 2011

Aprilmor11

metski83 skriver:

Det håber jeg

Man vil det jo så gerne når man går igang.

Ja, men det bedste jeg kan give dig, er ikke at tænke over det .. Så kommer det lige pludselig .. Det er garanteret rigtig svært, men har hørt at det hjælper ..

Anmeld

14. marts 2011

Ayoe´s mor

Hej metski.

Ked af at høre at den ikke var her denne gang, men er sikker på det nok skal lykkes for jer.

Jeg er lige nu i næsten samme situation som dig, syntes dog ikke rigitg jeg har nogle symptomer udover et lille niv og jag ind i mellem, men jeg ønsker og håber også af hele mit hjerte at det er lykkes denne her gang, for har bestemt ikke lyst til endnu en negativ test ( skal dog først teste på mandag d. 21 marts, men er allerede nu nervøs.

Jeg  for jer, og sender baby støv jeres vej

Knus og positive tanker

Ayoe´s mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.