ØV bøv afslag - nogen gode ideer til resten af mit liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

msax

Rose <3 skriver:

Forøvrigt, så tjek div. annoncer, heroppe har der lige været elevpladser ved en del prak. læger.

kan du huske hvor de har været slået op henne?

kigger jævnligt både region midt og nord...

SMIL fra Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

<3

msax skriver:

Hmph - det var så idag jeg fik afslag på min ansøgning på elevpladsen som lægesekretær.

jeg havde aftalt med mig selv at jeg ville tage det pænt, hvis det var et afslag jeg fik - men syntes lige nu det er lidt svært at holde humøret højt. ØV jeg havde sku virkelig håbet.

Nu er jeg igen på TOTAL bar bund med hvad jeg skal lave resten af mit arbejdsliv. For min kandidatgrad er ikke noget som helst værd herover - og det er noget lort. Jeg har ikke mere SU, så at læse moget andet er udelukket med mindre der er med elevløn.

Jeg har lidt på fornemmelsen at jeg har fået afslag fordi jeg er kandidat og derved måske er overkvalificeret. I den mail jeg fik skrev de at der havde været 261 ansøgere og der derfrór ikke er muligt at få en begrundelse hverken mundtligt eller skriftligt. Det er rimelig surt, for den begrundelse ville jeg kunne bruge til at vurdere om det overhovedet kan betale sig at søge elevpladser...

øv, hvor er det nitte...

Nej hvor nederen! Jeg ville klart ringe og få en forklaring! Så kan du udfra den finde ud af om du har en chance eller hvorfor du fik afslag...

for du finder ud af hvad du vil med dit liv!

Anmeld

15. marts 2011

Klumpe-dumpe

msax skriver:

kan du huske hvor de har været slået op henne?

kigger jævnligt både region midt og nord...

SMIL fra Mette

Det var på jobnet.

Anmeld

15. marts 2011

anna-jonas

Det er jeg ked af at læse, Mette..................og så et afslag uden mulighed for at få en forklaring..............Det er ikke fair.

Er det inden for sekretær-genren du gerne vil arbejde??? Der er jo begrænsninger på, når der ikke er mere SU tilbage. Og generelt er det ikke gode tider, for ansøgninger til job og uddannelse.

Sender dig et kram.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.