Faren til mit barn gik fra mig i 7. måned, og jeg så ham ikke ret meget inden vores søn kom til verden.
Derefter har vi snakket om hvordan vi selv vil have det (vi har ikke været i amtet nu, og satser på aldrig at skulle komme det, men ja, det er nok ikke muligt
).
Jeg ville have det bedst med, hvis han kom her og besøgte os 1-2 gange hver 14. dag. Den idé var han helt med på. I onsdags skulle vores søn tjekkes for noget hos lægen, og jeg kontaktede ham og spurgte, om han ville med dertil. Det ville han, så han kom med. Det er ikke alt, som jeg vil have ham med til eller som jeg kontakter ham for, men synes da han har ret til at vide hvad der foregår i hans søns liv.
Vi har også fælles forældremyndighed, hvilket jeg i starten var træt af, men jeg er sikker på, at det er det bedste for os nu. Når Linus er gammel nok til at komme på besøg hos sin far, så tror jeg ikke vi vil snakke så meget sammen egentlig. Jeg har en ny fyr, og jeg vil egentlig lege 'rigtig familie' med ham, og ikke have så meget med min ex at gøre. Min nye fyr har været en del af Linus' liv fra han var 1 måned, og er allerede en langt mere kompetent far end min eks mht. de praktiske ting omkring en baby. Jeg ville ikke være tryg, hvis min eks skulle være alene med ham i mere end 2 timer. Derimod har jeg intet imod at efterlade min søn hos min nye kæreste i flere timer ad gangen 
Men i sidste ende så tror jeg det giver sig selv. Jeg sender et billede eller skriver hvis jeg føler det er vigtigt, ellers hvis min eks skriver at han gerne vil have et billede. Men skriver ikke bare en dag og stiller min eks personlige spørgsmål. Vi er ikke sammen, men er kun tilknyttet nu pga. vores barn. Det er også vigtigt at huske på. Min eks er MEGET engageret i vores søn og vil ham meget gerne, så vi har en del kontakt. Vi snakker også når han besøger sin søn her hos mig indtil han selv kan få ham lidt mere hos sig.
Det skal lige nævnes at jeg bor i Herning, og han bor i Århus, så der er ret langt at køre hver gang. Derfor han ikke er her mere end 1-2 gange pr. 14 dag. Desuden synes jeg også det er rigeligt fint, da han jo ikke er den mand i verden, som jeg er aller mest glad for mere 
Følg dit hjerte, og gør hvad DU føler for