LauraLW skriver:
Nu er jeg jo ret ny i det her game, og aner simpelthen ikke hvor meget man skal kontakte den anden. Og her mener jeg evt sende billeder, skrive hvis der er sket noget stort eller sjovt, fortælle at nu er hun syg etc.
Min eks er ikke så meddelsom, og indtil videre har jeg da skrevet når hun er syg og har sendt et billede af hende en gang imellem - også selvom jeg ikke får svar... men nu tænker jeg om det er for meget...
Hvor meget meddeler i faren eller moren til jeres børn?
laura
her bliver der ikke meddelt så meget...
jo, hvis hun er kommet til skade, og har været på skadestuen...
men der bliver ikke vist interesse udover det... altså spørge ind til hende efter hun har været syg eller sådan...
han skulle have været hos hende her i fredags.. og meldte afbud pga. sygdom... fair nok... folk bliver jo syge, det er hvad der sker... det er fint han meddeler det da hun har dårligt immunforsvar... men det er ikke noget med at spørge om han kan komme en dag i denne uge... nej, han venter garanteret til den næste fredag i lige uge til at komme igen..
hvorfor skal jeg bruge tid på at sende billeder og update, når jeg ikke rigtig får noget igen??
undskyld det blev langt, og måske uinteressant...
men jeg synes at du skal gøre hvad du føler for, og hvad du synes han skal have afvide, og hvad han ikke skal 
Anmeld