Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lise skriver:TILLYKKE med det Hunnimus!Tænkte at du var gravid så snart jeg så at du atter var TopSecretUndercover ;-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miiikro skriver:Hvor langt henne er du egentligt, Hunni?
Anonym skriver:Miiikro skriver:Hvor langt henne er du egentligt, Hunni?Ja jeg er 6+0, men hemmeligheden var for stor til at kunne holde på den lang tid endnu... Og i er jo så dejlige, og jeg vil jo gerne dele alt med jer
Anonym skriver:Lise skriver:TILLYKKE med det Hunnimus!Tænkte at du var gravid så snart jeg så at du atter var TopSecretUndercover ;-)Tjaaaah den var lidt afslørende....Og forresten undskyld til jer tøser jeg var nødt til at lyve lidt overfor Håber i kan tilgive mig og tak tøser
Mebach skriver:Anonym skriver:Lise skriver:TILLYKKE med det Hunnimus!Tænkte at du var gravid så snart jeg så at du atter var TopSecretUndercover ;-)Tjaaaah den var lidt afslørende....Og forresten undskyld til jer tøser jeg var nødt til at lyve lidt overfor Håber i kan tilgive mig og tak tøser Fy fy slemme, men havde selv gjort det samme.Stort tillykke.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128