Dreng 39+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Mauser.

Du har været så sød at besvare en del af mine indlæg (: så ville bestemt ikke gå forbi uden at give dig et kindkys og ønske dig held og lykke .. 

Du ser skøn ud <3 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

AnneBJ

Mulleunge skriver:

Du har været så sød at besvare en del af mine indlæg (: så ville bestemt ikke gå forbi uden at give dig et kindkys og ønske dig held og lykke .. 

Du ser skøn ud <3 

Tusind tak! 

Anmeld

14. marts 2011

B&J

Sikke en flot stor mave og der skal vist sendes en masse vee støv i din retning

Anmeld

14. marts 2011

AnneBJ

B&J skriver:

Sikke en flot stor mave og der skal vist sendes en masse vee støv i din retning

Mange tak - tager imod med kyshånd! 

Anmeld

14. marts 2011

Laura25

AnneBJ skriver:

Så er der nye billeder af lillemandens hule! Maven føles stadig ikke kæmpe, jeg er ikke superbesværet og har det generelt set ganske udmærket! Dog må han da gerne komme til termin, på søndag, alligevel! Navlen er ikke helt poppet, og har faktisk været tættere på end den er nu.

Ih, den er bare så fin - kom snart ud lille mand! Skønt at høre at du har det så godt -  det kunne også bare lige passe andet! Psst...terminmakker, det er da lørdag og ikke søndag vi har termin! Er virkelig imponeret over din tålmodighed!

Anmeld

14. marts 2011

AnneBJ

Laura25 skriver:

Ih, den er bare så fin - kom snart ud lille mand! Skønt at høre at du har det så godt -  det kunne også bare lige passe andet! Psst...terminmakker, det er da lørdag og ikke søndag vi har termin! Er virkelig imponeret over din tålmodighed!

Jeg er blevet rykket igen, så nu er jeg tilbage på den 20....

Anmeld

14. marts 2011

Laura25

AnneBJ skriver:

Jeg er blevet rykket igen, så nu er jeg tilbage på den 20....

ØV! Nu var det lige så hyggeligt med en terminsmakker!

Anmeld

14. marts 2011

AnneBJ

Laura25 skriver:

ØV! Nu var det lige så hyggeligt med en terminsmakker!

Ja og så ligner det da ikke noget at flytte på det, når der er under en uge... Men altså..  Måske er det deres måde at prikke til min tålmodighed på...

Går det godt hos dig?

Anmeld

14. marts 2011

Christine

Dét er en flot mave!!
Og hvor skønt med et forårsbarn, min søn er fra 15. marts så måske kan du nå at få en søn samme dato (han var regnet med den 25. marts så de kan jo også komme lidt før).

Men det er i hvert fald super med en forårsbaby! God fornøjelse med de sidste gravid-dage i denne omgang 

Anmeld

15. marts 2011

Laura25

AnneBJ skriver:

Ja og så ligner det da ikke noget at flytte på det, når der er under en uge... Men altså..  Måske er det deres måde at prikke til min tålmodighed på...

Går det godt hos dig?

Nej, det er da godt gjort - især hvis de er ude på at pirre din tålmodighed!

Tak, det går nogenlunde. Den lille mand stortrives, så det er jo SKØNT! Moren kæmper med bækkenløsning, kvalme, blærebeændelse og tålmodigheden men jeg ofre mig gerne for en lækker bebs- især hvis han lover at komme snart, hehe. Mest af alt så GLÆDER jeg mig simpelthen bare så meget! Hver aften når vi går i seng tænker jeg "i nat kommer han, jeg ved det!" og hver morgen tænker jeg "hov, hvor er min baby?".

Jeg planlægger at føde i dag, vejret er forårslækkert, fuglene synger og jeg synes at d.15 Marts er en fin dag at have fødselsdag på!

Hav en skøn dag i forårsvejret. knus Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.