Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er der nye billeder af lillemandens hule! Maven føles stadig ikke kæmpe, jeg er ikke superbesværet og har det generelt set ganske udmærket! Dog må han da gerne komme til termin, på søndag, alligevel! Navlen er ikke helt poppet, og har faktisk været tættere på end den er nu.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er du flot, Anne!
Den gemmer på noget godt og smukt, det er jeg mere end sikker på. Og jeg glæder mig til at se ham. Men nok ikke lig så meget som I gør
Uhh den ser stor flot og tung ud
Håber der snart sker noget
Mange tak begge to!
Kitty; du skal blive spammet så voldsomt så du er ved at brække dig, bare vent!!
AnneBJ skriver: Mange tak begge to! Kitty; du skal blive spammet så voldsomt så du er ved at brække dig, bare vent!!
Jubiiiiii!
Flot flot flot!!!!
Og så er det jo lige om lidt!!!!
Fin mave Anne, jeg krydser fingre for at han kommer på terminsdagen
AnneBJ skriver: Så er der nye billeder af lillemandens hule! Maven føles stadig ikke kæmpe, jeg er ikke superbesværet og har det generelt set ganske udmærket! Dog må han da gerne komme til termin, på søndag, alligevel! Navlen er ikke helt poppet, og har faktisk været tættere på end den er nu.
Wow! Den er virkelig flot!!
Og fedt, at du ikke er særligt besværet og lign.!
Hold da fast hvor tiden dog flyver... Og dejlig stor du er blevet, og ved du hvad??? Han kommer lige til sin fødselsdag...
Majbritt
twinboys skriver: Hold da fast hvor tiden dog flyver... Og dejlig stor du er blevet, og ved du hvad??? Han kommer lige til sin fødselsdag... Majbritt
Du har fuldstændig ret
Tak alle sammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128