2 skildpadder til salg ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5.048 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

mulle7430

hejsa

mine piger gider ikke deres skildpadderne mere  de er 5 år gammel og der er akvarium med på 320 l men det er uden pumpe og varmeledme men med lys  sælges for helst 300 kr men ellers kom med et bud og det er i Ikast ( midtjylland )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

mulle7430

hejsa

mine piger gider ikke deres skildpadderne mere  de er 5 år gammel og der er akvarium med på 320 l men det er uden pumpe og varmeledme men med lys  sælges for helst 300 kr men ellers kom med et bud og det er i Ikast ( midtjylland )

her er lige nogen billeder af morten og peter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. marts 2011

mulle7430

20. marts 2011

nattergalen

ærgerligt du bor så langt væk.. 

De virker så søøøøde

Anmeld

20. marts 2011

mulle7430

nattergalen skriver:

ærgerligt du bor så langt væk.. 

De virker så søøøøde

tak  ja kan godt se du bor et stykke fra mig  smiler

Anmeld

20. marts 2011

Vidunderligeunger

hm.... vi må ikk have husdyr, og det er en skildpadde vidst ikke?? Vi havde selv to da jeg var 7 år i tre år, de hed  hans chr. og maude (fra matador)  

Jeg kunne muligvis godt være intra, og det er clearet med manden. Men øhm.. hvorfor er det uden pumpe ? og hvad med foder kan man få det I har i rest med?

Anmeld

20. marts 2011

Corn

mulle7430 skriver:

hejsa

mine piger gider ikke deres skildpadderne mere  de er 5 år gammel og der er akvarium med på 320 l men det er uden pumpe og varmeledme men med lys  sælges for helst 500 kr men ellers kom med et bud og det er i Ikast ( midtjylland )

Hvad er det for nogen??? art mener jeg

Anmeld

20. marts 2011

mulle7430

BlyViol skriver:

hm.... vi må ikk have husdyr, og det er en skildpadde vidst ikke?? Vi havde selv to da jeg var 7 år i tre år, de hed  hans chr. og maude (fra matador)  

Jeg kunne muligvis godt være intra, og det er clearet med manden. Men øhm.. hvorfor er det uden pumpe ? og hvad med foder kan man få det I har i rest med?

jamen pigerne har kun haft dem en lille mdr så vi har ikke fået købt pumbe og ville ikke bruge penge på det når de ikke ville dem alligevel  der var heller ikke pumbe med da vi købt dem...ja der er lidt fodre endnu og de ELSKER hele rejer

Anmeld

20. marts 2011

mulle7430

Macaab skriver:

Hvad er det for nogen??? art mener jeg

det ved jeg faktisk ikke  men de er gule og hedder det ikke sumpskildpadder   smiler

Anmeld

20. marts 2011

Vidunderligeunger

mulle7430 skriver:

jamen pigerne har kun haft dem en lille mdr så vi har ikke fået købt pumbe og ville ikke bruge penge på det når de ikke ville dem alligevel  der var heller ikke pumbe med da vi købt dem...ja der er lidt fodre endnu og de ELSKER hele rejer

okay hmm.. jeg synes det er lidt ærgeligt der ikke er pumpe med... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.