41+3 status (laaang og med mindre lækre detaljer :) )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Maria-s

Jaaaa..... Så må vi ser hvad der sker i løbet af i nat Har jo blødt de sidste to dage, mest tidligt på morgenen og så har det ligesom aftaget i løbet af dagen, for så at starte op med plukveer igen i løbet af aftenen sådan ved en 23 tiden.

Idag har plukveerne bidt noget mere og ikke rigtig stoppet sådan i løbet af dagen. Altså der har været god tid imellem, men jeg har følt stor trang til at bevæge mig, da de så gør mindre ondt.

Har nu siden klokken 21.50 taget tid og der er 8 - 10 min imellem sådan ca. Ved ikke lige helt hvor længe de vare, men de gør nu så ondt at jeg sådan liiige skal koncentere mig og trække vejret godt ned i maven.

Men nu må vi se hvad der sker i løbet af natten  den 16.03 er heller ikke en dårlig dato

Men altså aaaaaaaavvvv!.........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Marco2

Åhh hvor godt.Og selvom det lyder "bizart" så haber jeg det er kommet til at gøre mere ondt, for så er der gang i noget. Håber at du allerede nu har født??

Hvis ikke bliver det idag. Hvordan går det nu? (hvis ikke du ligger på fødagangen og er igang)

God fødsel.

AG 

Anmeld

16. marts 2011

DK

Uhh hvor spændende!!! Jeg krydser fingre for at du har veer lige nu, og at en lækker baby er på vej ud til jer!

Anmeld

16. marts 2011

CA

Uhh! Jeg glæder mig til at høre mere! Håber det går rigtig godt og at der er godt gang i sagerne! Hep hep!

Anmeld

16. marts 2011

Mettemus

Hvor spændende! HÅber lille Noah får fødselsdag i dag - en smuk forårsdag.

Ellers sender jeg dig en masse vestøv Maria. Det lyder som om det falder på et tørt sted. Dejligt at din kæreste er så god til at læse dig og lige ved hvad han skal sige når du har brug for tryghed og kærlighed. Skønne mand!

Håber næsten ikke at du når at svare på dette, men i stedet at du opretter et "jeg har født"-indlæg.

Anmeld

16. marts 2011

AnneBJ

Ih Maria, jeg håber, håber, HÅBER! at der er gang i noget... Kan se du var på tidligt i morges, men ikke har været siden! 16. marts ville da være en skøn fødselsdag til en lille Noah, og tænk hvilket vejr han kan prale af at have været medvirkende til..,.

Jeg puuuuuster vestøv efter Jer!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.