Hvilke sutsko til 5 mdr. baby!! ANBEFAL :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

morethanperfect

Decoys skind sko

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

SpunkenJo

mor_sabina skriver:

Jeg har altid brugt Meltons

Samme her

Når de er så små, syns jeg klart det er de bedste. Og nu hvor de går, er jeg gået over til Fuzzies og andre læderhjemmesko.

Han har også Uldfutter der er filtede med klister under.

Men Meltons er klart at foretrække, idet man kan spænde dem godt fast på foden

Anmeld

14. marts 2011

CamillaSoefelt

Klart de her!! Sidder på min iPhone så kan ik lige sætte billed ind. Men gå ind på filabel og søg under lanowool baby booties:-). Dem har Benjamin og synes de sidder godt og er lækre varme.

Anmeld

14. marts 2011

CamillaSoefelt

Filabel.dk

Anmeld

15. marts 2011

misslea

CamillaSoefelt skriver:

Klart de her!! Sidder på min iPhone så kan ik lige sætte billed ind. Men gå ind på filabel og søg under lanowool baby booties:-). Dem har Benjamin og synes de sidder godt og er lækre varme.

NØØØØØØJ hvor ser de lækre ud...!!! Det ser desværre bare ud til, at de ikke har dem i Wilmas størrelse øv!!! For de ser da bare SÅ bløde og behagelige ud!!!

Anmeld

15. marts 2011

Tullebobs

misslea skriver:

Hej Maja...

Ja - jeg er nok også mest til skindfutter....!! Så jeg må lige se på nettet efter nogle søde futter... heheh!!! Der er jo en million at vælge imellem...!!

Her er nogle rigtig lækre skindfutter, som jeg sværger til:

And og Sø:

http://andogsoe.dk/?id=273327

Jeg synes især, at det er dejligt man selv kan bestemme, og jeg er fx til udvendige sømme. Dels ser det fint ud og dels giver det mere plads inde i skoen.

Hilsner fra Trine

Anmeld

15. marts 2011

CamillaSoefelt

misslea skriver:

NØØØØØØJ hvor ser de lækre ud...!!! Det ser desværre bare ud til, at de ikke har dem i Wilmas størrelse øv!!! For de ser da bare SÅ bløde og behagelige ud!!!

Bare googel navnet så kommer der en del udenlandske sider op med dem:-). De er så skønne:-). Hvor gammel er det wilms er?

Anmeld

15. marts 2011

CamillaSoefelt

misslea skriver:

Jo hun er jo 5 mdr, på heartwears hjemmeside har de dem i str 6-12 mdr:-)

Anmeld

15. marts 2011

Papaya

Hej Lea

Jeg vil anbefale dem her, her vedhæftet billede. Vi er bare så glade for dem og de falder ikke af og strammer ikke og så kan man sove med dem også ude i barnevognen. De er bare rigtig gode. I vores mødregruppe er vi rigtig glade for dem, 4 ud af 6 har dem Så håber at du kan bruge dem til noget  tror at de er fra melton. Prøv at google "melton hjemmesko" så kommer de frem. Paya er ved at vokse ud af dem hun har nu så vi skal ud og finde et nyt par.. Pøj pøj med jagten på sutsko

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. marts 2011

Brams

misslea skriver:

God morgen derude.....!!!

Jeg blir snart bims i låget... heheh!!! Wilma hiver sine tykke uldsokker af konstant, og jeg synes altså stadig, at det er for koldt for hende bare med bomuldssokker!!!

SÅ.... hun skal have et par sutsko, som sidder en lille smule bedre fast end de der fjollede uldsokker...

Og her kommer alle jer erfarne mødre (og fædre) ind i billedet!!

Hvilke sutsko er gode??? Skal det være de der skind-nogle???

Sæt gerne et billede ind i tråden....

Melton - både de alm. og dem af skind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.