Hvilke sutsko til 5 mdr. baby!! ANBEFAL :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Swerg

Mille83 skriver:

Dem har vi også haft, de er super gode, og falder ingen steder da de kan spændes 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

2babygirls

misslea skriver:

Ja - det var nemlig også den type, jeg havde tænkt på...!!!

Sidder de godt fast på Madeleine.... og hvilken str bruger hun??

Synes de sidder rigtig godt, fordi man jo kan spænde dem ind på hendes små stilke ben haha...

Har pt en str. 16-18 tror jeg den hedder!!!

Hendes fod er vist 9cm, så det skulle gerne svare til den str., men der er en vejledning derinde

Anmeld

14. marts 2011

mor_sabina

misslea skriver:

Ja - det var faktisk også dem, jeg havde tænkt på!! Mon ikke, at jeg kan finde et hav af dem på nettet.. heheh

Det er dem i stof jeg har brugt. Phillip har slidt 5 par ned, bogstavlig talt Så lillebror har fået sine egne, for de kan ikke engang genbruges

Anmeld

14. marts 2011

minbaby

Hej Lea

Jeg bruger også Meltons skind futter til Lærke. De sidder virkelig godt på foden, og falder ikke af. Ud over det syntes jeg at skind futter er bedst til at regulere varmen i foden. Lærke hverken fryser eller sveder i dem. Hvor imod at i fløjs futter fik hun så varme tæer at de blev helt fugtige.

fra Maja og Lærke

Anmeld

14. marts 2011

misslea

Tina&Martin skriver:

Synes de sidder rigtig godt, fordi man jo kan spænde dem ind på hendes små stilke ben haha...

Har pt en str. 16-18 tror jeg den hedder!!!

Hendes fod er vist 9cm, så det skulle gerne svare til den str., men der er en vejledning derinde

Heheh... super godt!!! Så må jeg lige igang med målebåndet!! Men mener faktisk også, at hendes sokker er 17-19, så det passer jo nok meget godt

Anmeld

14. marts 2011

misslea

minbaby skriver:

Hej Lea

Jeg bruger også Meltons skind futter til Lærke. De sidder virkelig godt på foden, og falder ikke af. Ud over det syntes jeg at skind futter er bedst til at regulere varmen i foden. Lærke hverken fryser eller sveder i dem. Hvor imod at i fløjs futter fik hun så varme tæer at de blev helt fugtige.

fra Maja og Lærke

Hej Maja...

Ja - jeg er nok også mest til skindfutter....!! Så jeg må lige se på nettet efter nogle søde futter... heheh!!! Der er jo en million at vælge imellem...!!

Anmeld

14. marts 2011

BABYSOFIE

misslea skriver:

Hej Maja...

Ja - jeg er nok også mest til skindfutter....!! Så jeg må lige se på nettet efter nogle søde futter... heheh!!! Der er jo en million at vælge imellem...!!

hej, jeg har en masse sut sko til salg som aldrig er brugt de er stadig i orginal pose fra tinyzone og decoy, hvis du er interesseret

Anmeld

14. marts 2011

misslea

BABYSOFIE skriver:

hej, jeg har en masse sut sko til salg som aldrig er brugt de er stadig i orginal pose fra tinyzone og decoy, hvis du er interesseret

okay tak  hvilke str???

Anmeld

14. marts 2011

BABYSOFIE

misslea skriver:

okay tak  hvilke str???

det er str. 16-18 og 19-20 og 22-23 og 25-26 i forskellige slags. jeg kan tage nogle flere nær billeder hvis det er, ellers ligger de på annonce under pige tøj sælges

Anmeld

14. marts 2011

misslea

BABYSOFIE skriver:

det er str. 16-18 og 19-20 og 22-23 og 25-26 i forskellige slags. jeg kan tage nogle flere nær billeder hvis det er, ellers ligger de på annonce under pige tøj sælges

okay... tager lige et kig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.