Emilie 4mdr gammel, skal man skifte erstatning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

NoName

Emilie2010 skriver:

vi bruger Allomin syrnet ( da hun helt fra 6ugers alderen har døjet Lidt med maven )

men er det ikk noget med at babyer skal skifte erstatnings pulver når de bliver 4 mdr

Knus Rebecca

OBS: en lille ting mere, når de er 4mdr, så behøver man ikke koge vandet mere til flasker ? og andet.. kan man ik bare ta det Lige fra hanen ???

Hej,

vi bruger også syrnet allomin.

og min sp sagde at vi bare skulle fortsætte med den, da den er ok som fuldbyrdigt måltid. og spurgte hende også om det med at koge vandet, hun sagde man skal altid følge anvisningen på pakken. + at så skulle vi heller ikke til at vænne hendes mave til en ny slags mme, og måske risikere maveproblemer igen.

min datter er 7,5 mdr nu og får 2 flasker med syrnet allomin i døgnet resten af tiden får hun alm mad og grød.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Zeus

noname skriver:

Hej,

vi bruger også syrnet allomin.

og min sp sagde at vi bare skulle fortsætte med den, da den er ok som fuldbyrdigt måltid. og spurgte hende også om det med at koge vandet, hun sagde man skal altid følge anvisningen på pakken. + at så skulle vi heller ikke til at vænne hendes mave til en ny slags mme, og måske risikere maveproblemer igen.

min datter er 7,5 mdr nu og får 2 flasker med syrnet allomin i døgnet resten af tiden får hun alm mad og grød.

Så forstår jeg ikke, at vores sp siger, at det ikke er nok kun at give hende syrnet allomin, men at vi SKAL give hende noget andet samtidig  Tænkte også, at hvis det ikke var nok i sig selv, så burde det jo stå på pakken - hvilket det jo ikke gør.. Kan jeg så regne med hvad hun siger

Anmeld

13. marts 2011

NoName

Zeus skriver:

Så forstår jeg ikke, at vores sp siger, at det ikke er nok kun at give hende syrnet allomin, men at vi SKAL give hende noget andet samtidig  Tænkte også, at hvis det ikke var nok i sig selv, så burde det jo stå på pakken - hvilket det jo ikke gør.. Kan jeg så regne med hvad hun siger

Godt spørgsmål, det er underligt at sperne siger noget forskelligt??? hvad skal man så rette sig efter???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.