Hvordan varmer i sutteflaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.387 visninger
24 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

ChipChap

Vi skal på skov-tur med familien her i næste weekend, og bebsen er begyndt på modermælkserstatning ...så tænker lidt hvordan filan skal man varme flasken op? Det er lidt noget andet end at tage brystet frem .

Hvad gør i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

lukasmor

Dette er måske en mulighed? http://www.babysam.dk/meda-termotaske-enkelt-sort.aspx 

Anmeld

13. marts 2011

Zeus

ChipChap skriver:

Vi skal på skov-tur med familien her i næste weekend, og bebsen er begyndt på modermælkserstatning ...så tænker lidt hvordan filan skal man varme flasken op? Det er lidt noget andet end at tage brystet frem .

Hvad gør i ?

Ellers så tag en termokande med kogende vand med + en lille skål, og varm den op deri

Anmeld

13. marts 2011

ChipChap

Zeus skriver:

Ellers så tag en termokande med kogende vand med + en lille skål, og varm den op deri

Det var også min første tanke, men kunne være der fandtes noget meget smarter or something

Anmeld

13. marts 2011

Zeus

ChipChap skriver:

Det var også min første tanke, men kunne være der fandtes noget meget smarter or something

Så tror jeg faktisk kun der er den der opvarmer-dims.. Men ved ikke om de findes til alle sutteflasker

Anmeld

13. marts 2011

Zeus

ChipChap skriver:

Sorry, troede det var den hun havde linket til

Man kan få en flaske-opvarmer, der varmer flasken op på 4 min. Ved man kan få den i ønskebørn bl.a.. Jeg ville ikke holde flasken varm hjemmefra, da varm mælk kan blive en bakteriebombe inden baby får den drukket.. Så varm først, når h*n skal have den

Anmeld

13. marts 2011

ChipChap

Zeus skriver:

Sorry, troede det var den hun havde linket til

Man kan få en flaske-opvarmer, der varmer flasken op på 4 min. Ved man kan få den i ønskebørn bl.a.. Jeg ville ikke holde flasken varm hjemmefra, da varm mælk kan blive en bakteriebombe inden baby får den drukket.. Så varm først, når h*n skal have den

Ved du hvad den hedder, så kan jeg lige google den . Har du god erfaring med den flaskeopvarmer

Anmeld

13. marts 2011

Zeus

ChipChap skriver:

Ved du hvad den hedder, så kan jeg lige google den . Har du god erfaring med den flaskeopvarmer

Hvis det er avent flasker du har, så er der et link her:

http://seo.tojbamsen.dk/avent_express_flaskevarmer/

Men ellers så bare prøv at skrive flaskevarmer, så dukker der en masse sider op

Anmeld

13. marts 2011

Zeus

ChipChap skriver:

Hov, og for at svare på dit spørgsmål  

Nej, jeg har ikke haft brug for én endnu.. Har tit overvejet at købe den, men tænker også på, hvor tit vi ville få den brugt, og det er egentlig begrænset.. Så vi lader den ligge i butikken lidt endnu

Anmeld

13. marts 2011

ChipChap

Zeus skriver:

Hvis det er avent flasker du har, så er der et link her:

http://seo.tojbamsen.dk/avent_express_flaskevarmer/

Men ellers så bare prøv at skrive flaskevarmer, så dukker der en masse sider op

hmm er det ikk på strøm?

Hvad gør i når i skal være væk hjemmefra?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.